Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe gaat toch geen station kopen voor een hond?
Als ik zie hoeveel we onze hond meenemen met de auto , ben ik zeker van in de toekomst opnieuw voor een break te gaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenWaarom niet ?
Als ik zie hoeveel we onze hond meenemen met de auto , ben ik zeker van in de toekomst opnieuw voor een break te gaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDenk dat ik verhoudingsgewijs te veel van auto's hou en te weinig van honden om een sedan, die ik veel mooier vind dan een break, te laten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe gaat toch geen station kopen voor een hond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenWaarom niet ?
Dit is ook de reden waarom de opvolger van de E60 een F11 zal worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHier is dat ook zo, ergens toch logisch als je de hond zeer vaak meeneemt in de koffer?
Maar ik heb zelf nooit een hond gehad, het zal daarmee zijn dat het wat vreemd klinkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMet mijn grote hond kan ik niet anders of rond toeren in een camionetteOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenne leuken teaser... mooi gedaan...
23 november 20u00 officiële onthullingsceremonie...
http://www.autojunk.nl/2009/11/2010-...e-sedan-teaser
Bedankt voor uw compliment. Ik verheug mij alvast op de " Onthullingsceremonie ".
Comment
-
Countdown " The new BMW 5 Series Sedan " - 2010
Volg vanaf nu alle informatie op: BMW Group PressClub Global
https://www.press.bmwgroup.com/Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMensen met dierenliefde...
Mijn vrouwke zegt altijd -
Wie geen dieren graag ziet kan mensen ook niet graag zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMijn vrouwke zegt altijd -
Wie geen dieren graag ziet kan mensen ook niet graag zien
Comment
-
-
-
Comment