Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Kijk eens aan. Erg gelijkend op de 3 Serie als je het mij vraagt.

Comment

• Kwa sound hebben ze met die V8 twinturbo toch wel een probleem. Pfft...

Ziet er wel al bruut uit ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        is mss de neus van de Z2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          M5 wordt zalig

Alleen hoor ik teveel bandengepiep en te weinig motor!
          Lijkt precies tricky to drive... Altijd dat geniepige overstuur bij het uitkomen van de bocht

Comment

• Ter info:

Vanaf maandag 16 november 2009 gaat BMW AG over tot het in gereedheid brengen van de (geheime) locatie te München voor de " Onthullingsceremonie " betreffende de nieuwe BMW 5 (F10) sedan.

Alles kan u volgen in " Live-Stream " op maandag 23 november 2009 vanaf 20.00 uur via de site: BMW Group PressClub Global en via BMW TV (site: http://www.bmw.tv/com/ ).

Alle relevante media-informatie (originele foto's en diens meer...) kan men vanaf hogervernoemd tijdstip downloaden, uiteraard via: BMW Group PressClub Global.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
              Ter info:

Vanaf maandag 16 november 2009 gaat BMW AG over tot het in gereedheid brengen van de (geheime) locatie te München voor de " Onthullingsceremonie " betreffende de nieuwe BMW 5 (F10) sedan.

Alles kan u volgen in " Live-Stream " op maandag 23 november 2009 vanaf 20.00 uur via de site: BMW Group PressClub Global en via BMW TV (site: http://www.bmw.tv/com/ ).

Alle relevante media-informatie (originele foto's en diens meer...) kan men vanaf hogervernoemd tijdstip downloaden, uiteraard via: BMW Group PressClub Global.
              Hey Bond007, bedankt voor de info.

Kan je ons juist effe laten weten waar de de foto's op voorhand kunnen downloaden
              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• @ Bond007:
                Kun jij iets zeggen over de interieurruimte t.o.v. de E60, en de kofferruimte?
                De F10 zou 2 cm langer zijn, ook 1 cm minder hoog, heeft een gladdere koets dan de E60. Gaat dat niet ten koste van ruimte in het interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                  @ Bond007:
                  De F10 zou 2 cm langer zijn, ook 1 cm minder hoog, heeft een gladdere koets dan de E60. Gaat dat niet ten koste van ruimte in het interieur?
                  Even gokken: Bond007 zal antwoorden:

"Daar zal meer informatie over gegeven worden vanaf december 2009"
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Nog maar een impressie dan

Was er blijkbaar dicht bij, want de impressie is verdwenen
                    Last edited by Jocar; 13/11/2009, 18:23.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een M5 impressie dan maar

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Knappe impressie zo mag de volgende m5 wel zijn voor mij
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Die M5 gaat voor heel wat technische vernieuwing zorgen bij BMW, Turbo, dubbele koppeling......

Als dit allemaal goed op mekaar afgestemd is, moet hij in staat zijn tot mega prestaties. De 4 drive kan ook niet ver meer af zijn om dit allemaal goed op asfalt te zetten (+550 pk)
                          Zo een pk's en waarschijnlijk dus ook koppel laten vertalen naar het asfalt op twee wielen....ik vermoed dat we daar tegen de grens gaan.

Ben razend benieuwd naar deze wagen en wat ze uiteindelijk uit de mouw (motorkap) gaan laten rollen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Een M5 impressie dan maar
                            Vet!! Voorlichten lijken mij zeer realistisch op deze render...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Een M5 impressie dan maar

Ik hoorde via via dat het vermogen rond de 580 pk zou zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                @ Bond007:
                                Op deze vraag ga je vanaf maandag 23 november 2009 via de site " BMW Group PressClub Global " een antwoord krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                  Even gokken: Bond007 zal antwoorden:

"Daar zal meer informatie over gegeven worden vanaf december 2009"
                                  De informatie die in de loop van december 2009 zal volgen is hoofdzakelijk over de correcte (verkoop) prijzen (F10) voor België - wachttijd (leveringstermijn) - vanaf welke maand bestellingen mogelijk zijn alsook of er effectief een " sneak preview " komt tijdens het autosalon te Brussel (januari 2010).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Die M5 gaat voor heel wat technische vernieuwing zorgen bij BMW, Turbo, dubbele koppeling......

Als dit allemaal goed op mekaar afgestemd is, moet hij in staat zijn tot mega prestaties. De 4 drive kan ook niet ver meer af zijn om dit allemaal goed op asfalt te zetten (+550 pk)
                                    Zo een pk's en waarschijnlijk dus ook koppel laten vertalen naar het asfalt op twee wielen....ik vermoed dat we daar tegen de grens gaan.

Ben razend benieuwd naar deze wagen en wat ze uiteindelijk uit de mouw (motorkap) gaan laten rollen....
                                    Kandidaat koper Jokke_vlo...? Ik verneem het graag van u hoor...

PS. Ik beloof u...dit zal een toppertje worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                      Op deze vraag ga je vanaf maandag 23 november 2009 via de site " BMW Group PressClub Global " een antwoord krijgen...
                                      Ja, zo een antwoord had ik ook kunnen verzinnen...
                                      Je weet zoveel als elk ander hier, buiten de info die iedereen als wist, niets dus...

In het weekend voorafgaand aan 23/11 zullen de beeldjes van de nieuwe 5 al lang de wereld zijn rond gegaan....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        Ja, zo een antwoord had ik ook kunnen verzinnen...
                                        Je weet zoveel als elk ander hier, buiten de info die iedereen als wist, niets dus...

In het weekend voorafgaand aan 23/11 zullen de beeldjes van de nieuwe 5 al lang de wereld zijn rond gegaan....
                                        how how jwv50... Bond007 heeft alle informatie!!

Alleen wil hij de introductie niet verpesten! Hij heeft groot gelijk...

nog 10 dagen geduld vriend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                          how how jwv50... Bond007 heeft alle informatie!!

Alleen wil hij de introductie niet verpesten! Hij heeft groot gelijk...

nog 10 dagen geduld vriend...
                                          We zullen zo lang niet nodig hebben

Comment

Working...
                                          X