Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel later zal de Touring gepresenteerd worden? Weer 6 maanden ongeveer?

Comment

• Ik vermoed dat van de touring de info vrijgegeven zal worden einde juni/begin juli 2010 om dan in oktober in de showroom te staan.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
        Kandidaat koper Jokke_vlo...? Ik verneem het graag van u hoor...

PS. Ik beloof u...dit zal een toppertje worden.
        Ik zal hem zeker eens testrijden, laat het ons daarop houden....om te starten.

Comment

• [/QUOTE]

Moest dit de nieuwe 5 reeks worden en ie heeft de kont die een beetje op de 7 reeks gelijkt,dan word dit m'n volgende voor volgend jaar.

Comment

• Enkel jammer dat ze op die fotoshop de velgen van de E60 gebruikt hebben.

Voor de rest, gewoon übervet!

Comment

• Haha, geheime locatie voor de voorstelling? Als dat niet in BMW Welt is, dan ben ik de Paus

Comment

• Blijkbaar is de nieuwe 5-reeks (F10) een HOT item aan het aantal reacties PER DAG de laatste dagen ... (nog even geduld tot 23/11 ...) en dan asap. voorstelling nieuwe 5-Touring ... Heb trouwens alle modellen gehad sedert invoering 525tds Touring in 1992 ! ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007

Valt er dan met zo'n man als onze vriend Jan geen land te bezeilen...? Toch wel hoor. Het enige waar we rekening dienen mee te houden is als een betweter je irriteert, je niet moet reageren met hem een reeks verwijten naar het hoofd te slingeren. Trouwens dat brengt geen aarde aan de dijk. Jan gaat zich hierdoor zieker voelen met als gevolg dat hij nog meer furieuzer uit de hoek gaat komen. Probeer je liever eens voor te stellen hoe moeilijk het leven is voor een betweter. Geloof mij vrij, als we allemaal wat meer begrip tonen voor hem gaan we hem ook makkelijker kunnen accepteren.

Beste Jan...KOP OP, hé makker...positief door het leven, toch...?
                  Het was ons idd ook al opgevallen dat Jan soms een beetje gefrustreerd is. Toch vind ik dat hij het voor een deel aan zichzelf heeft. Enkel een betweter is hij volgens mij niet, hij is ook gewoon koppig en irritant. Stel maar es een kritische vraag over suv's... redelijkheid zal ver te bespeuren zijn.

Comment

• Ik heb deze namiddag een 'BMW-verdeler'-tocht gedaan. Het was zalig...
                    Eén van de verdelers was natuurlijk mijn verdeler Beckers. Daar werd mij bevestigd dat er op het salon van Brussel een nieuwe 5 achter de coulissen zal staan.
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik heb deze namiddag een 'BMW-verdeler'-tocht gedaan. Het was zalig....

Wat was daar de bedoeling van?

Comment

• Gewoon, als BMW-liefhebber de geur van nieuwe BMW's gaan opsnuiven. Bij Keram in Maastrischt stonden wel 5 7-reeksen. Mijn zoon was er ook bij en wil nu zo'n entertainment-pack. Die was ingebouwd in een 740Li. De verkoper heeft hem laten zien hoe het werkt. Spijtig dat onze dochter autoziek wordt, want anders zou ik deze optie zeker kiezen.
                        Helaas heb ik geen enkele 7 gezien met 21" velgen of met het door ons gekozen interieur.
                        OO 00 OO

Comment

Daar werd mij bevestigd dat er op het salon van Brussel een nieuwe 5 achter de coulissen zal staan.
                          Dat moet ik gewoon gezien hebben.

Comment

• Ze vertelden mij dat je enkel op uitnodiging achter de coulissen kan geraken.
                            OO 00 OO

Comment

Ze vertelden mij dat je enkel op uitnodiging achter de coulissen kan geraken.
                              Komt wel in orde, goed dat ik dat weet.

Maar was dat dit jaar met de Z4 of de MINI cabrio ook niet het geval? Toch veel mensen die daar zonder problemen bij geraakten.

Comment

Ik heb deze namiddag een 'BMW-verdeler'-tocht gedaan. Het was zalig...
                                Eén van de verdelers was natuurlijk mijn verdeler Beckers. Daar werd mij bevestigd dat er op het salon van Brussel een nieuwe 5 achter de coulissen zal staan.
                                Er gaat er zelfs meer als 1 staan

Comment

• eigelijk net niet

Comment

• pff hoe snel gaat die nieuwe M5 wel niet gaan. 4,3sec naar 100 ofzo?

Comment

• Hohoho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007
                                        I.v.m uw reactie heb ik mij zitten afvragen wie en wat voor een persoon die " jwv50 " eigenlijk is en ik ben tot volgende conclusie gekomen dat de ware jwv50 niemand minder is dan: ...
                                        Ik zit al de hele avond met gemengde gevoelens en moet dit toch even kwijt. Ik heb zelf ook al regelmatig met jwv50 in de clinch gelegen maar ik vind het niet kunnen dat iemands identiteit hier zomaar te grabbel wordt gegooid. Ik ken ook de echte naam van enkele forummers maar zou die in welke omstandigheden dan ook hier toch nooit kenbaar maken. Ik denk dat we hier eens met zijn allen moeten over nadenken of waar zijn we eigenlijk anders mee bezig?
                                        Last edited by ; 15/11/2009, 00:17.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• edit.
                                          Last edited by ; 15/11/2009, 01:39.

Comment

Working...
                                          X