Hoeveel later zal de Touring gepresenteerd worden? Weer 6 maanden ongeveer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenKandidaat koper Jokke_vlo...? Ik verneem het graag van u hoor...
PS. Ik beloof u...dit zal een toppertje worden.
Comment
-
Blijkbaar is de nieuwe 5-reeks (F10) een HOT item aan het aantal reacties PER DAG de laatste dagen ... (nog even geduld tot 23/11 ...) en dan asap. voorstelling nieuwe 5-Touring ... Heb trouwens alle modellen gehad sedert invoering 525tds Touring in 1992 ! ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007
Valt er dan met zo'n man als onze vriend Jan geen land te bezeilen...? Toch wel hoor. Het enige waar we rekening dienen mee te houden is als een betweter je irriteert, je niet moet reageren met hem een reeks verwijten naar het hoofd te slingeren. Trouwens dat brengt geen aarde aan de dijk. Jan gaat zich hierdoor zieker voelen met als gevolg dat hij nog meer furieuzer uit de hoek gaat komen. Probeer je liever eens voor te stellen hoe moeilijk het leven is voor een betweter. Geloof mij vrij, als we allemaal wat meer begrip tonen voor hem gaan we hem ook makkelijker kunnen accepteren.
Beste Jan...KOP OP, hé makker...positief door het leven, toch...?
Comment
-
Ik heb deze namiddag een 'BMW-verdeler'-tocht gedaan. Het was zalig...
Eén van de verdelers was natuurlijk mijn verdeler Beckers. Daar werd mij bevestigd dat er op het salon van Brussel een nieuwe 5 achter de coulissen zal staan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb deze namiddag een 'BMW-verdeler'-tocht gedaan. Het was zalig....
Wat was daar de bedoeling van?
Comment
-
Gewoon, als BMW-liefhebber de geur van nieuwe BMW's gaan opsnuiven. Bij Keram in Maastrischt stonden wel 5 7-reeksen. Mijn zoon was er ook bij en wil nu zo'n entertainment-pack. Die was ingebouwd in een 740Li. De verkoper heeft hem laten zien hoe het werkt. Spijtig dat onze dochter autoziek wordt, want anders zou ik deze optie zeker kiezen.
Helaas heb ik geen enkele 7 gezien met 21" velgen of met het door ons gekozen interieur.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaar werd mij bevestigd dat er op het salon van Brussel een nieuwe 5 achter de coulissen zal staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZe vertelden mij dat je enkel op uitnodiging achter de coulissen kan geraken.
Maar was dat dit jaar met de Z4 of de MINI cabrio ook niet het geval? Toch veel mensen die daar zonder problemen bij geraakten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb deze namiddag een 'BMW-verdeler'-tocht gedaan. Het was zalig...
Eén van de verdelers was natuurlijk mijn verdeler Beckers. Daar werd mij bevestigd dat er op het salon van Brussel een nieuwe 5 achter de coulissen zal staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007I.v.m uw reactie heb ik mij zitten afvragen wie en wat voor een persoon die " jwv50 " eigenlijk is en ik ben tot volgende conclusie gekomen dat de ware jwv50 niemand minder is dan: ...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment