Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls je de eerste dagen na z'n voorstelling besteld heb je hem de eerste 2 weken na de voorstelling bij de dealers sowieso.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat bedoelt TomT hoor. Met de voorstelling bedoelt hij de vrijgave dan foto's en gegevens volgende week aan de pers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
De nieren van de nieuwe zijn wel effectief groter dan die van de vorige. Ze staan alleen een beetje lager, waardoor je een stompere snuit krijgt. Eigenlijk mag de E60 er gerust nog wel zijn voor zijn leeftijd van 6 jaar. Klassieker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk denk dat de F10 veel meer BMW wordt dan de E60 ooit is geweest.... ik word nu wel erg benieuwd naar de foto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind de e60 net een van de knapste bmw's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIs volgens jou de E60 geen 'echte' BMW msssigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Als je eigenlijk goed kijkt is de snuit bijna hetzelfde(uitgenomen natuurlijk de onderkant"M5"),de lijn van de motorkap net boven embleem,,de koplampsproeiers,vorm lichten.
Hij zal prachtig worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDat heb ik niet gezegd. Ik bedoel dat de F10 meer typisch BMW zal zijn dan de E60. De E60 is zeker knap..daar niet van. Maar de E60 is meestal alleen knap met een M-pack.
Voor mij moet een gewone E60 met verlaging en mooi velg niet onderdoen voor een E60 met M-pakket
Comment
-
Yep, dat is ook mijn mening. Bij onze E60 heb ik nooit het M-sportpakket gemist.
Wel moet ik zeggen dat ik bij de E61 het M-sportpakket wel een must vind.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, dat is ook mijn mening. Bij onze E60 heb ik nooit het M-sportpakket gemist.
Wel moet ik zeggen dat ik bij de E61 het M-sportpakket wel een must vind.
Onze E60 is exact dezelfde als die van jullie buiten de kleurencombo...
Elke keer als hij proper gewassen en staat de blinken in de zon heb ik toch wel dit gevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind de e60 net een van de knapste bmw's.
Zoals hierboven al verteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, dat is ook mijn mening. Bij onze E60 heb ik nooit het M-sportpakket gemist.
Wel moet ik zeggen dat ik bij de E61 het M-sportpakket wel een must vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenElke keer als hij proper gewassen en staat de blinken in de zon heb ik toch wel dit gevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeb ik ook nog steeds met een mooi samengestelde e60
Comment
Comment