Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    dus vanaf die week ook leverbaar?
    En zal je hem dit jaar nog kunnen bestellen?
    Als je de eerste dagen na z'n persvoorstelling bestelt heb je hem de eerste 2 weken na de voorstelling bij de dealers sowieso.
    Last edited by ; 16/11/2009, 21:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Als je de eerste dagen na z'n voorstelling besteld heb je hem de eerste 2 weken na de voorstelling bij de dealers sowieso.
      Als je een nieuwe 5 wil 2 weken na de voorstelling zal die toch moeten besteld zijn eind dit jaar hoor

Comment

• Dat bedoelt TomT hoor. Met de voorstelling bedoelt hij de vrijgave dan foto's en gegevens volgende week aan de pers.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Inderdaad, een beetje slecht uitgedrukt. My bad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Dat bedoelt TomT hoor. Met de voorstelling bedoelt hij de vrijgave dan foto's en gegevens volgende week aan de pers.
            Aa oke , foutje van mij dus

Comment

• ziet er zieklijk vet uit

Comment

De nieren van de nieuwe zijn wel effectief groter dan die van de vorige. Ze staan alleen een beetje lager, waardoor je een stompere snuit krijgt. Eigenlijk mag de E60 er gerust nog wel zijn voor zijn leeftijd van 6 jaar. Klassieker?

Comment

• Ik denk dat de F10 veel meer BMW wordt dan de E60 ooit is geweest.... ik word nu wel erg benieuwd naar de foto's...
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Ik denk dat de F10 veel meer BMW wordt dan de E60 ooit is geweest.... ik word nu wel erg benieuwd naar de foto's...
                    Is volgens jou de E60 geen 'echte' BMW mss

Comment

• Ik vind de e60 net een van de knapste bmw's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Ik vind de e60 net een van de knapste bmw's.
                        Ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Is volgens jou de E60 geen 'echte' BMW mss
                          Dat heb ik niet gezegd. Ik bedoel dat de F10 meer typisch BMW zal zijn dan de E60. De E60 is zeker knap..daar niet van. Maar de E60 is meestal alleen knap met een M-pack.
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Als je eigenlijk goed kijkt is de snuit bijna hetzelfde(uitgenomen natuurlijk de onderkant"M5"),de lijn van de motorkap net boven embleem,,de koplampsproeiers,vorm lichten.

Hij zal prachtig worden.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Dat heb ik niet gezegd. Ik bedoel dat de F10 meer typisch BMW zal zijn dan de E60. De E60 is zeker knap..daar niet van. Maar de E60 is meestal alleen knap met een M-pack.
                              Dat is dan puur smaak denk ik .
                              Voor mij moet een gewone E60 met verlaging en mooi velg niet onderdoen voor een E60 met M-pakket

Comment

• Yep, dat is ook mijn mening. Bij onze E60 heb ik nooit het M-sportpakket gemist.
                                Wel moet ik zeggen dat ik bij de E61 het M-sportpakket wel een must vind.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Yep, dat is ook mijn mening. Bij onze E60 heb ik nooit het M-sportpakket gemist.
                                  Idd moet een E61 een M-pakket hebben...
                                  Onze E60 is exact dezelfde als die van jullie buiten de kleurencombo...
                                  Elke keer als hij proper gewassen en staat de blinken in de zon heb ik toch wel dit gevoel

Comment

Ik vind de e60 net een van de knapste bmw's.
                                    Ik de E61 , wel met M-Sportpakket

Zoals hierboven al verteld

Comment

Yep, dat is ook mijn mening. Bij onze E60 heb ik nooit het M-sportpakket gemist.
                                      Voor mij hoeft dat niet per se. Een zwarte met shadowline en uw velgen vind ik nog altijd het knapste eigenlijk. Bij een M-pack moet je ook al de 19" velgen hebben zoals toerke imo. Je ziet dat M-pakket ook enorm veel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                        Elke keer als hij proper gewassen en staat de blinken in de zon heb ik toch wel dit gevoel
                                        Heb ik ook nog steeds met een mooi samengestelde e60

Comment

Heb ik ook nog steeds met een mooi samengestelde e60
                                          Zoals die van mijn stiefpa

Comment

Working...
                                          X