Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maat van me had ook deze velgen, maar dan M pack en space grau. Ook echt zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      Zoals die van mijn stiefpa

Op de velgen na heeft mijn moeder net dezelfde besteld. Is dat tabac leder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
        Op de velgen na heeft mijn moeder net dezelfde besteld. Is dat tabac leder?
        Net dezelfde zal moeilijk gaan. Deze kleurencombo is jammergenoeg niet meer bestelbaar
        Orientblauw met truffelbraun interieur

Comment

Net dezelfde zal moeilijk gaan. Deze kleurencombo is jammergenoeg niet meer bestelbaar
          Orientblauw met truffelbraun interieur
          Ah wij hebben Monacoblau met Nappa volleder Tabac besteld.

t gelijkt er een beetje op

Comment

Deze is identiek als mijn pa de zijne

Nog steeds een zalige wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
              Deze is identiek als mijn pa de zijne

Nog steeds een zalige wagen!
              Haha, het zijn en blijven schitterende auto's... Al 210.000km freude am fahren

Comment

Haha, het zijn en blijven schitterende auto's... Al 210.000km freude am fahren
                De onze slechts 80.000km freude am fahren

Comment

De onze slechts 80.000km freude am fahren
                  Ja, de onze is wel al bijna 5 jaartjes oud

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ja, de onze is wel al bijna 5 jaartjes oud
                      De onze al 6

Comment

De onze al 6
                        Haha
                        Altijd maar korte afstanden mee gereden?

Comment

Haha
                          Altijd maar korte afstanden mee gereden?
                          De meeste km doet hij met zijn toyota LC 100 en eigenlijk enkel in de weekends rijdt hij met de 530. Volgend jaar gaat deze trouwens buiten voor een F10 of een X6.

Comment

De meeste km doet hij met zijn toyota LC 100 en eigenlijk enkel in de weekends rijdt hij met de 530. Volgend jaar gaat deze trouwens buiten voor een F10 of een X6.
                            Ja de onze zal waarschijnlijk ook plaats moeten maken voor een F10 of F11

Comment

• Geeft toch al een mooi beeld van de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                Ah wij hebben Monacoblau met Nappa volleder Tabac besteld.

t gelijkt er een beetje op
                                Wij hebben een 2-tal jaar een monacoblauwe gehad met creambeige leder. Erg mooie kleur, maar je moet hem proper houden.
                                Sinds vorige week hebben we een nieuwe, in platinum grijs met licht creambeige leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Echt al een zalige verschijning. Nog een paar daagjes geduld en dan
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Iedereen praat over de invoering van de kilometerheffing, dat...
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wat een waardeloos nieuws
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Met sportophanging en deze velgen vond ik de 5 berline mooier dan met het M-sportpakket.
                                        Na 6 jaar vind ik mijn 5 nog steeds 'sexy'...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Met sportophanging en deze velgen vond ik de 5 berline mooier dan met het M-sportpakket.
                                          Na 6 jaar vind ik mijn 5 nog steeds 'sexy'...:o
                                          Zo is het gewoon een auto met pure klasse

Comment

Working...
                                          X