Maat van me had ook deze velgen, maar dan M pack en space grau. Ook echt zalig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenZoals die van mijn stiefpa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenOp de velgen na heeft mijn moeder net dezelfde besteld. Is dat tabac leder?
Orientblauw met truffelbraun interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenNet dezelfde zal moeilijk gaan. Deze kleurencombo is jammergenoeg niet meer bestelbaar
Orientblauw met truffelbraun interieur
t gelijkt er een beetje op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenZoals die van mijn stiefpa
Nog steeds een zalige wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDeze is identiek als mijn pa de zijne
Nog steeds een zalige wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHaha, het zijn en blijven schitterende auto's... Al 210.000km freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDe onze slechts 80.000km freude am fahren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenJa, de onze is wel al bijna 5 jaartjes oud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDe onze al 6
Altijd maar korte afstanden mee gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHaha
Altijd maar korte afstanden mee gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDe meeste km doet hij met zijn toyota LC 100 en eigenlijk enkel in de weekends rijdt hij met de 530. Volgend jaar gaat deze trouwens buiten voor een F10 of een X6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenAh wij hebben Monacoblau met Nappa volleder Tabac besteld.
t gelijkt er een beetje op
Sinds vorige week hebben we een nieuwe, in platinum grijs met licht creambeige leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichtensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Na 6 jaar vind ik mijn 5 nog steeds 'sexy'...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet sportophanging en deze velgen vond ik de 5 berline mooier dan met het M-sportpakket.
Na 6 jaar vind ik mijn 5 nog steeds 'sexy'...:o
Comment
Comment