Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA (Project C)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtende auto ziet er even goedkoop uit als de blonde matroesjka ernaast...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtende auto ziet er even goedkoop uit als de blonde matroesjka ernaast...
Voor een Lada vind ik hem schitterend!
Comment
-
Ziet er zeer goed uit vind ik. Alleen zal Lada altijd een auto voor het oosten blijven. Hier in het westen heeft die naam zo'n slecht imago dat ze ze hier nooit versleten kregen...
Kijk maar naar de reacties hierboven...
edit: buiten MPower dan2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten50euro voor een uur? Best duur voor een lada vind ik.
neem maar zevtin eurro vejftin (17,15euro telenet reklame)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZiet er zeer goed uit vind ik. Alleen zal Lada altijd een auto voor het oosten blijven. Hier in het westen heeft die naam zo'n slecht imago dat ze ze hier nooit versleten kregen...
Kijk maar naar de reacties hierboven...
edit: buiten MPower dan
We zien wel wat het brengt.
Comment
-
Ja idd, maar de naam Lada opkrikken tot op het niveau van KIA of Skoda is echt wel een uitdaging. Denk ook niet dat dat de ambitie van Lada is eerlijk gezegd. Maar het zou wel vet zijn moest dat lukken2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia;2354272[COLOR=Red]ik denk toch dat ze nog een hele weg af te leggen hebben vooraleer ze hier terug aan de bak gaan kunnen komen..[/COLOR]
hoewel ik die DACIA logan,veel lelijker vind als die skoda hier..
dacia is van renault zeker? de naam klinkt oost europees..
Welke Skoda?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtenik denk toch dat ze nog een hele weg af te leggen hebben vooraleer ze hier terug aan de bak gaan kunnen komen..
hoewel ik die DACIA logan,veel lelijker vind als die skoda hier..
dacia is van renault zeker? de naam klinkt oost europees..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenHelemaal niet lelijk om een Lada te zijn, mooier dan een Logan of wat dan ook...
Alleen zal zo'n wagen pas over 5 jaar ofzo in de showroom komen, Lada kennende...
Comment
-
Waarom kunnen ze weinig mensen positief doen over oostblok wagens
Ik vind het een vrij mooie wagen, al kis het natuurlijk niets vergeleken met de oude Über-Lada's die ik GE-WEL-DIG vind.
Comment
Comment