Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo S60

Gepland voor 2009 en vervangt de huidige S60 en S40 tesamen.

Deze illsutratie werd reeds eerder getoond, maar bij een Volvo-bezoek in Gotenburg onlangs heeft men van Automotorsport Zweden vastgesteld dat de afbeelding meer dna correct blijkt.
    De breakversie zou dan de nieuwe V50 worden.

bron : www.automotorsport.se/
    Last edited by ; 28/02/2008, 16:59.

Het front kan ik zeker smaken, de achterkant daarentegen is niet echt geslaagd maar daar komt wellicht nog verandering in.

Comment

een van de mooiere volvo's die ik al gezien heb (vooral de voorkant vind ik knap)

Comment

de front is knap maar de achterkant
        ik zie er een beetje een vectra achterkant in.

Comment

Niet mis ....

Voorkant is een beetje wennen , achterkant valt nog mee

Dus best gene nieuwe V50 meer kopen nu
          en wachten tot 2009

Comment

XC60 Concept koplampen
            Nieuwe XC60 "zijlampen" (langs koplampen dus)
            Huidige V70 achterlichten (maar afgekapt)
            En de lijn doet me denken aan de S80...

Leve impressies!

Comment

Wat gaat het verschil zijn met de S80? Een V70, is die niet gebaseerd op de S80?

Edit: zie dat 'ie de S40 vervangt...

Comment

Verdwijnt de S40 dan als model? Of wat?
                Ik snap het niet goed, S40 en S60 worden vervagen voor de nieuwe S60
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik ben niet overtuigd van het ontwerp.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

En toen werd het heel lang heeeeeel stil

Comment

het vorige model vind ik vele mooier
                      achterkant lijk zeerveel op een ford
                      s40 is toch meer een middenklasse wagen en s60 al iets meer
                      Last edited by ; 01/04/2008, 21:17.

Comment

Ik vind de S40 wat klein geworden. De tegenhanger van de eerste S40, qua grootte, was vergelijkbaar met een passat, de nieuwe lijkt me ontzettend klein tonen. Heb er nooit in gezeten, denk ik, maar this is just my 2 cent.

Comment

De huidige s40 staat op 't onderstel van de Ford Focus en buiten de koffer komen de grote maten (wielbasis, interieurruimte) quasi overeen.

De Passat staat inderdaad een schavotje hoger.

Comment

dit is voor mij een s60 de nieuw heeft alleen maar een mooie neus maar voor de rest
                            Last edited by ; 08/11/2008, 15:32.

Comment

Mooi, met een gewelfde zijlijn à la A5.
                              Alleen de achterkant
                              Doet me wat denken aan...
                              Hmm, kom er niet dadelijk op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Wat gaat het verschil zijn met de S80? Een V70, is die niet gebaseerd op de S80?

Edit: zie dat 'ie de S40 vervangt...
                                idd, V70 is gebaseerd op de S80

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Verdwijnt de S40 dan als model? Of wat?
                                Ik snap het niet goed, S40 en S60 worden vervagen voor de nieuwe S60
                                dit is al vaker voorgevallen bij Volvo dat het niet te begrijpen valt. Ze maken er weer een potje van. Vroeger had je in een lijn de sedan en 10 erbij was de break (S40->V50). Nu doen ze er 10 af (S60-V50 en S80-V70).
                                Zweden en naamgeving ...

Oorspronkelijk geplaatst door airdupont Bekijk Berichten
                                Ik vind de S40 wat klein geworden. De tegenhanger van de eerste S40, qua grootte, was vergelijkbaar met een passat, de nieuwe lijkt me ontzettend klein tonen. Heb er nooit in gezeten, denk ik, maar this is just my 2 cent.
                                de huidige S40 is ook een stuk kleiner dan de vorige S40. Jammer genoeg.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

de achterkant van die shop is - volgens mij - waardeloos. Zoals Volvo nu bezig is, mogen we ons mss eens aan een 'spannende' achterkant verwachten. Tijd brengt raad!
                                  freude am fahren

Comment

Volvo Gent krijgt nieuwe S60 toegewezen

Volvo Gent mag vanaf 2010 de S60 produceren. Dat werd gisterochtend beslist. Het model zal de huidige S40 en de S60 vervangen, respectievelijk een kleine en een grotere middenklasser.

Het model rust op het nieuwe onderstel van de XC60 luxeterreinwagen waarvan de productie volgende week in Gent van start gaat. Na de toewijzing van de XC60 en het feit dat de nachtploeg in de Zweedse Volvo-fabriek definitief wegvalt vanaf 2009, is de toewijzing van de nieuwe S60 voor de Gentse vestiging een serieuze opsteker en een signaal dat de nachtploeg in Gent (althans voorlopig) niet meer ter discussie wordt gesteld.
                                    bron : De Standaard 22/08/08

Comment

Eindelijk nog eens positief nieuws voor de Belgische autoindustrie!

Comment

Ziet er veelbelovend uit. De huidige S60 heb ik nooit een mooie wagen gevonden.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                        X