Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichtenjij bent gewoon hopeloos, waarom je er zo aan ergeren.. Precies of je niks beters te doen hebt in je leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenOw, pijnlijk, GT-R. Ik verwittigde iedereen al dat wat jij hier post zou gebeuren...
Het doet idd pijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenSnap het dan toch. Hij zegde iets negatiefs over Volvo
Wat ze schrijft deert me totaal niet, ieder zijn of haar mening.
Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichtenjij bent gewoon hopeloos, waarom je er zo aan ergeren.. Precies of je niks beters te doen hebt in je leven.
Bovendien erger ik mij daar helemaal niet hopeloos aan, immers, dit soort schrift toont gewoon maar het intelligentiepeil aan van in dit geval de schrijfster.
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenKunnen we weer over de lelijkheid en schoonheid van de S60 zeuren aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk BerichtenIk teken direct. Voor het kleur zeker. De grill vind ik er wat over. Gaat precies naar maserati.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHet is een "zij".
Wat ze schrijft deert me totaal niet, ieder zijn of haar mening.
Een klein beetje respect voor taal mag toch nog op een forum.
Bovendien erger ik mij daar helemaal niet hopeloos aan, immers, dit soort schrift toont gewoon maar het intelligentiepeil aan van in dit geval de schrijfster.
Lijkt me inderdaad beter.
PS:zit in de filipijnen dus taalvouten kunnen er altijd zijn .
terug on topic.
Wanneer gaan ze deze nu uitbrengen?Nissan QQ driver.
Comment
-
Op het vlak van design zit Volvo op dit moment bijna aan de top van de automobielwereld. Of toch de betaalbare automobilia. Want met de XC60, XC70, XC90 (om dan nog maar te zwijgen over de knappe C30-verschijning) kan je niet anders dan toegeven dat Volvo goed bezig is. Het concept dat ze ons in januari in Detroit voorstelde is de kers op die taart. We hebben het dan over de premium-sedan onder de naam S60 Concept. Het model kreeg ondertussen al een rolin een pc-game. In het filmpje bij 'Meer lezen' zien we de Volvo S60 voor het eerst met tarmak onder haar wielen. Een first drive dus. In verband met het geluid: mocht je geen Zweeds begrijpen kan je beter een leuk muziekje op je iTunes aanklikken.
je kan hier twee filmpje bekijken;
Video: Volvo S60 proeft de tarmak voor het eerst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk BerichtenWanneer gaan ze deze nu uitbrengen?
Al de productieversie? Zoja, is er veel gewijzigd geweest aan het concept?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDe S60 zou in Frankfurt in september zijn opwachting maken. Men spreekt nu van Geneve in maart 2010.
In Gent is men daarvoor al in voorbereiding, al de rest is voorlopig geheim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenhij staat boven in een geheime zaal bij vcg"wachten tot België met centen(borgen) over de vloer komt"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDe S60 wordt sowieso in Gent gebouwd, dat heeft met Vlaamse steun niets meer te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDe S60 wordt sowieso in Gent gebouwd, dat heeft met Vlaamse steun niets meer te doen.
Dat denk ik er ook van, het budget voor de verandering van de fabriek is al lang goed gekeurd.
Hoe kom jij dit eigenlijk te weten?
Comment
Comment