Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Spijtig, ik ben benieuwd!
    ²²²²²²

Dat model heeft me al altijd aangestaan

Comment

• Wat ik wel niet snap, wat is die V60 dan? Een concurrent voor de Audi A4 Avant, BMW 3 Touring en Mercedes C-klasse Estate ofwat? Bij de vorige generatie was de S60 de sedan van de V70, nu is dat de S80. En wat is de S40 en V50 dan? Een beetje verwarrend allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
        ²²²²²²

Dat model heeft me al altijd aangestaan
        Mij ook, dat blijft zo'n knappe bak he
        En 5-cilinder only

Comment

• 2.4D en chippen die handel.

Vervolgens hier afzetten.

Of zet maar gewoon af, dat chippen wil ik zelf nog wel regelen

Comment

• Ik heb gepast wegens een te dure longinhoud

Comment

• Dat is idd het enige dat kut is

Ow, en de fwd uiteraard, maar dat zou ik er eventueel nog bij nemen

Comment

• Idd zalig met die 5-cilinder diesels, dat geluid is echt zalig en nodigt uit om meer toeren te maken (en dat bij een diesel), bij een verbruik van rond de 6 liter als je niet te gek doet
                Daar kan geen enkele 1.6D tegenop, al heeft hij een tri-turbo en 300pk ofzo
                En FWD past eigenlijk wel bij de filosofie van de auto's imo, ze zijn nog leuk te rijden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Wat ik wel niet snap, wat is die V60 dan? Een concurrent voor de Audi A4 Avant, BMW 3 Touring en Mercedes C-klasse Estate ofwat? Bij de vorige generatie was de S60 de sedan van de V70, nu is dat de S80. En wat is de S40 en V50 dan? Een beetje verwarrend allemaal

impressie

De V60 is de breakversie van de S60.
                  De V50 zal verdwijnen aangezien de V60 maar een klein beetje groter zal zijn dan de V50.
                  Er komt wel nog een V30, een soort Sportback van de C30.

Comment

• Een C30 met 2 extra deuren dus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Een C30 met 2 extra deuren dus?
                      Zo iets ja...

Pogingen tot voorspellingen:

Last edited by ; 31/08/2009, 17:55.

Comment

• Hollands spelleke

Volvo S60
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• op leftlane net iets getroffen:

ziet er verdomd goed uit!
                          4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Hollands spelleke

Volvo S60
                            Alleen voor Nederlanders blijkbaar...
                            Last edited by ; 09/09/2009, 11:40.

Comment

• Comment

• Weer een knappe Volvo erbij!
                                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                  Weer een knappe Volvo erbij!
                                  Vind ik ook, alleen graag een andere kleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Vind ik ook, alleen graag een andere kleur...
                                    Die kan je gelukkig zelf nog kiezen he.

Maar het is inderdaad wel een hele mooie Volvo.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Volvo heeft de nieuwe S60, die begin 2010 op de markt komt, ongecamoufleerd de weg opgestuurd in de VS. En dan is het kwestie van tijd dat de beelden op internet terecht komen. (ZIE FOTO'S VAN JWV50 HIERBOVEN)

Gelukkig houdt Volvo het fantastische lijnenspel van de conceptcar waarmee het merk begin dit jaar kwam grotendeels in stand. Uiteraard beschikt de productieversie van de nieuwe S60 over normale achterportieren. Het model dat gefotografeerd is beschikt over vierwielaandrijving, getuige het AWD-plaatje op de achterkant.
                                      Volvo liet in de studie van de nieuwe S60 al laten zien dat het inzet op downsizen. Zo gaat de 1.6 GTDi, een viercilinder turbo met directe inspuiting die bij Ford EcoBoost heet, een rol van betekenis spelen. En Volvo komt ook met 2,0-liter met dergelijke techniek. De 2.0 GTDi met 200 pk debuteert in de XC60.
                                      De vijfcilinder diesels zijn net vernieuwd en voldoen aan de Euro 5 emissie-eisen. Dus die kunnen we in 2010 ook verwachten in de nieuwe S60.
                                      Er staat zelfs een versie op stapel met een CO2-uitstoot van 119 gram per kilometer.
                                      Op veiligheidsgebied is de nieuwe S60 helemaal up-to-date. Standaard beschikt de auto over City Safety, het systeem dat debuteerde op de XC60. Verder komt er Pedestrian Safety op, waarbij de auto zelf remt voor voetgangers.
                                      Volvo wacht nog even tot de autoshow van Detroit, en dan krijgen we alle noviteiten van de S60. In het eerste kwartaal komt de auto op de markt. De S60 wordt in Gent gebouwd.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

Working...
                                          X