Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als het waar is van die rondetijden, krabt deze toch eens ferm in z'n haar!
Sneller dan een Carrera GT (meer gericht op circuit kan quasi niet, de kar ontstond uit een afgeblazen Le Mans-project...), stel je voor...
Geen dag zonder een GT-R-berichtje natuurlijk. Deze keer is de nog brutere V-spec op de Nürburgring gespot en getimed. En ik denk niet dat jullie dit zullen geloven…
De standaard GT-R doet de Ring in 7:38.54. Hoe je het ook wendt of keert, dit is bijzonder snel, maar de V-spec heeft nog eens een ruime 70 pk meer en weegt 150 kg minder. Bovendien is de aerodynamica geoptimaliseerd met een nieuwe splitter en een herontworpen achterspoiler.
De V-spec is deze week geklokt op een bizarre 7 minuten en 25 seconden. Dat betekent, voor de goede orde, dat hij deze auto’s achter zich laat (via fastestlaps):
Pagani Zonda F Clubsport 7:27.82
Porsche Carrera GT 7:28
Porsche 997 GT2 7:32.18
Koenigsegg CCR 7:34
Geen dag zonder een GT-R-berichtje natuurlijk. Deze keer is de nog brutere V-spec op de Nürburgring gespot en getimed. En ik denk niet dat jullie dit zullen geloven…
De standaard GT-R doet de Ring in 7:38.54. Hoe je het ook wendt of keert, dit is bijzonder snel, maar de V-spec heeft nog eens een ruime 70 pk meer en weegt 150 kg minder. Bovendien is de aerodynamica geoptimaliseerd met een nieuwe splitter en een herontworpen achterspoiler.
De V-spec is deze week geklokt op een bizarre 7 minuten en 25 seconden. Dat betekent, voor de goede orde, dat hij deze auto’s achter zich laat (via fastestlaps):
Pagani Zonda F Clubsport 7:27.82
Porsche Carrera GT 7:28
Porsche 997 GT2 7:32.18
Koenigsegg CCR 7:34
Comment