Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R V-Spec
Collapse
X
-
Geen dag zonder een GT-R-berichtje natuurlijk. Deze keer is de nog brutere V-spec op de Nürburgring gespot en getimed. En ik denk niet dat jullie dit zullen geloven…
De standaard GT-R doet de Ring in 7:38.54. Hoe je het ook wendt of keert, dit is bijzonder snel, maar de V-spec heeft nog eens een ruime 70 pk meer en weegt 150 kg minder. Bovendien is de aerodynamica geoptimaliseerd met een nieuwe splitter en een herontworpen achterspoiler.
De V-spec is deze week geklokt op een bizarre 7 minuten en 25 seconden. Dat betekent, voor de goede orde, dat hij deze auto’s achter zich laat (via fastestlaps):
Pagani Zonda F Clubsport 7:27.82
Porsche Carrera GT 7:28
Porsche 997 GT2 7:32.18
Koenigsegg CCR 7:34
en natuurlijk ruimschoots:
Porsche 997 Turbo 7:49
autoblog.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenGeen dag zonder een GT-R-berichtje natuurlijk. Deze keer is de nog brutere V-spec op de Nürburgring gespot en getimed. En ik denk niet dat jullie dit zullen geloven…
De standaard GT-R doet de Ring in 7:38.54. Hoe je het ook wendt of keert, dit is bijzonder snel, maar de V-spec heeft nog eens een ruime 70 pk meer en weegt 150 kg minder. Bovendien is de aerodynamica geoptimaliseerd met een nieuwe splitter en een herontworpen achterspoiler.
De V-spec is deze week geklokt op een bizarre 7 minuten en 25 seconden. Dat betekent, voor de goede orde, dat hij deze auto’s achter zich laat (via fastestlaps):
Pagani Zonda F Clubsport 7:27.82
Porsche Carrera GT 7:28
Porsche 997 GT2 7:32.18
Koenigsegg CCR 7:34
en natuurlijk ruimschoots:
Porsche 997 Turbo 7:49
autoblog.nl
Comment
-
Ze zullen toch eerst een filmpje moeten maken voor ik die tijd geloof.
Kijk maar naar Pagani: http://www.supercarmovies.com/html/c...SODE5movie.php
Comment
Comment