Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veno supercar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veno supercar

Polen zijn de nieuwe Chinezen: Veno Supercar

We wisten al dat Polen goed zijn in metselen, bollen pellen, wodka drinken en loodgieten. Maar sinds vandaag voegen we daar een categorie aan toe: auto’s ontwerpen. Kijk maar eens naar bovenstaande supercar die naar de naam ‘Veno’ luistert. Een uiterst mooi design en he-le-máál niet gejat.
    U had het natuurlijk al lang door, dit is een regelrechte rip-off van de Porsche Carrera GT. Het bedrijf zelf, dat in handen is van een Brits private equity-fonds, weet echter van de prins geen kwaad en komt superlatieven tekort om deze originele supercar (die nog geen naam heeft) met een design dat gebaseerd is op straaljagers de hemel in te prijzen.
    Veno heeft in ieder geval veel vertrouwen in hun (virtuele) product, want hij moet de strijd aangaan met de crème de la crème uit Supercarland. Denk hierbij aan Ferrari, Aston Martin, Pagani en ehhh… Lamborghini.

Het chassis dat wordt ontwikkeld voor de Veno kan zo’n 1000 pk aan, en de auto zal ook goed voorzien zijn van koolstofvezel. Hiernaast staan er wat leuke gadgets klaar, zoals onboard internet, en night vision, wat ook in de nieuwe 7-serie verkrijgbaar is (en nu geen flauwe inbrekersgrappen maken).
    Onder de motorkap moet Audi’s 4,2 liter V8 komen, in de smaken 350, 450 en 700 pk
    Hiernaast heeft Veno de ambitie om later ook Corvette-motoren (waaronder die van de ZR1) aan het gamma toe te voegen.
    Het doel is het produceren van zo’n 50 eenheden, over een periode van zo’n 4 jaar. Helaas voor Veno vrees ik dat Porsche hier een stokje voor gaat steken zodra ze zien dat hun Carrera GT geript is. (via carscoop)

Bron: autoblog.NL

Heeft wat weg van een Lambo
    Zo zullen ze hem toch nooit kunnen uitbrengen

Comment

Zal waarschijnlijk wel een mooi prijskaartje aan vasthangen. Maar het doelpubliek van dit soort wagen zit volgens mij niet echt op een kopie te wachten. De naam is even belangrijk als de prestaties.

Ik ben benieuwd of we dit dingetje ooit in't echt zullen zien.

Comment

U had het natuurlijk al lang door, dit is een regelrechte rip-off van de Porsche Carrera GT.
        Hebben die mensen nu een vreemde vorm van humor of wat is dat hier?

Comment

Een artikel met kennis van zaken !

Eerder een Reventon rip-off

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Een artikel met kennis van zaken !

Eerder een Reventon rip-off
            Meen je'm?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Meen je'm?
              Iemand moet het toch zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                Iemand moet het toch zeggen
                Uiteraard maar die post is zo serieus.
                Zelfs mijn moeder zou merken dat die Veno niet gebaseerd is op een Porsche.
                Ik ga er dan ook vanuit dat de schrijver "grappig" wou zijn.

Comment

Lijkt op een gepimpte Lambo inderdaad, niet zo mooi. Doe mij maar een échte Múrcielago...

Comment

Gelijk da Audi motoren gaat leveren om in hun lambo concurrent te proppen

Comment

Working...
                    X