Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Ik denk ook wel dat Porsche 2 versnellingsbakken zal aanbieden.
    Dat denk ik ook ja. Pdk zal sneller en makkelijker zijn maar het is weer ook weer een stuk minder plezant rijden als chauffeur. Al zal dat begrip plezant ook weer voor iedereen anders zijn. Sowieso worden alle nieuwe wagens weer iets minder "puur" als er voor. De auto is zo een product waar het plezier niet altijd evenredig toeneemt met de "vooruitgang"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      De auto is zo een product waar het plezier niet altijd evenredig toeneemt met de "vooruitgang"
      Eerder omgekeerd, zeker nu we de eco tour op gaan.

Comment

• Tis een geforceerde vooruitgang hé, met dank aan de laster campagnes van de EU en Be. Nuja, belgië gaat elektrische wagens subsidieren tot 30% van de aankoop prijs met een cap op een kleine 10k. Ik voorspel een toename aan Tesla's en die zijn wel fun

Comment

• En nu dus ook de Targa,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• bron
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• mooie lijn voor een cabrio dak... !

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• De mooiste aller 991's imo. Dit in turbo targa

Comment

• Targa terug zoals vroeger. Dat wordt zeer knap.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ben al aan het sparen

Comment

• De Targa foto's werpen ook ineens een blik op de brede kont van de 4 wiel aangedreven modellen
                            Senna, Driven To Perfection

Comment

• En het rode lipje over de breedte wat nu nog zwart is afgeplakt.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Super, terug zo'n targa met vaste beugel.
                                Grappig gecamoufleerd hier...

Comment

• Heerlijk! Hopelijk ook te krijgen in gepolierd alu versie (die beugel), zoals vroeger.

Geen fan van dat latje tussen de twee achterlichten. Dat past er nu toch voor geen meter bij? Idem bij de 997, enkel bij de 996 4S was die verbinding van de achterlichten een visueel geslaagde/kloppende oefening, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    Tis een geforceerde vooruitgang hé, met dank aan de laster campagnes van de EU en Be. Nuja, belgië gaat elektrische wagens subsidieren tot 30% van de aankoop prijs met een cap op een kleine 10k. Ik voorspel een toename aan Tesla's en die zijn wel fun
                                    Waar kunnen we hier meer info over terugvinden omtrent die subsidie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                      Waar kunnen we hier meer info over terugvinden omtrent die subsidie?
                                      Dunno, stond in mijne cursus.

Edit: Effe googlen geeft dit: http://thenewdrive.be/nl/elektrisch-...auto/subsidies

snel wezen is de boodschap, geldig tot 31december.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Dunno, stond in mijne cursus.

Edit: Effe googlen geeft dit: http://thenewdrive.be/nl/elektrisch-...auto/subsidies

snel wezen is de boodschap, geldig tot 31december.
                                        Je krijgt absoluut GEEN 30% terug !!

Er staat dat je "30% van de aankoopprijs van de belasting aftrekken" , dwz dat je geen belastin moet betalen op 30% van de aankoopwaarde.
                                        Dus groot maximum 15% als je in de 50% belasting schijf valt, en nog maar met een plafond van 9.190€.

Een Tesla Roadster kost meer dan 100.000€, je zal dan maximum 9.190€ en nog in vorm van niet betaalde belastingen.
                                        Dus maar 9%
                                        2014 Porsche Boxster 981
                                        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Potatoes, euh, potatoes. 9k is nog steeds een schoon cadeau van DiPipo als je het kan trekken. Vanuit mijn standpunt is dat een bom geld.

Comment

Working...
                                          X