Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
    wa is er veranderd? Ik ben geen 911-kenner genoeg om iets van verschil te merken (of kan je niks zien aan deze mule?)
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    wa is er veranderd? Ik ben geen 911-kenner genoeg om iets van verschil te merken (of kan je niks zien aan deze mule?)
    Kijk naar het huidige model 997

Oude model (van voor 996) 993: (kijk naar de neus)

Autoforum - Reageer op onderwerp

Zo duidelijk ?

Comment

• ne 993, 996 of 997 kan ik wel uit mekaar halen ze :p maar tusse de 997 en de 998? :unsure:
      De uitlaten zijn anders maar zijn zo lelijk op de 998 da ik denk da die ni de uiteindelijke zijn.

Comment

• Voor mij is het véél te vroeg om al uitspraken te doen.
        Hopelijk lijken de voor- en (vooral) achterlichten in niets meer op die van de 997. Vooral de achterlichten van de huidige facelift vind ik lelijk. En de manier waarop ze die rode band er tussenin gebracht hebben ... Lijkt nergens op. Die rode band moet imo één egale dikke streep zijn. Zoals op alle 911's, behalve de 997 dus.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
          Zo duidelijk ?
          Ja, namelijk dat je uitleg nergens op lijkt, aangezien de spypics een mule tonen, die zo goed als niks van de uiteindelijke looks van de 998 (of 991) toont. Zeker de neus niet (daklijn, wielbasis, heupbreedte, e.a.).

En, by the way, liefste Lady911 aka Alfabeemer aka Mercules : je bent je ervan bewust dat het forumreglement dubbelaccounts verbiedt, en beide accounts van de persoon in kwestie permanent bant, inclusief IP-adres? Gewoon ter info.
          Last edited by ; 27/07/2009, 09:46.

Comment

• -edit-
            Last edited by ; 03/11/2010, 00:03.

Comment

• - edit -
              Last edited by ; 02/11/2010, 21:09.

Comment

• -edit-
                Last edited by ; 03/11/2010, 00:02.

Comment

Lol, niet dat je daar enigzins zaken mee hebt, maar Filip is mijn ex.
                  Word ik daarom nu gebanned ? Als je facebook checked kun je dat namelijk ook lezen.
                  Ach niets, wat een fotootje met de gazet van vandaag op je buikje op de motorkap van je auto niet kan oplossen he

Comment

• En jij komt, als zijn ex, nét opduiken op het moment dat hij ook weer boven water komt, na zoveel jaar inactiviteit (van beiden)? Sure. Als je al een andere persoon bent - ik blijf daar aan twijfelen, of het is gewoon een andere persoonlijkheid in Mercules z'n hoofd, dat is nog 't meest plausibele - dan ben ik blij voor je dat je inderdaad een "ex" bent nu, want 't is een mannetje dat te mijden valt op elke manier die je maar wil. Ik blijf er echter 't mijne van denken ... maar laat ons dat vooral niet afhouden van 't onderwerp van dit topic. Een nieuwe Porsche. Een miljard keer interessanter dan dat heerschap genaamd Mercules (in al z'n vormen), dus wat mij betreft is de kous af, hiermee, en mag 't weer over dat Duits ding met brede heupen gaan.

Toevoeging : tot mijn opluchting ben je dus toch niét het gevreesde (nou ja) heerschap, maar enkel een slachtoffer van zijn bezoedelde kielzog. Gelieve m'n excuses voor de verwarring te willen aanvaarden, en schud maar 'es goed hard met je hoofd en lijf zodat de laatste restjes Mercules definitief van je af zijn.
                    Last edited by ; 27/07/2009, 12:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Duits ding met brede heupen gaan.

Comment

• -edit-
                        Last edited by ; 03/11/2010, 00:02.

Comment

Excuses aanvaard bij deze gTa.
                          Hoe, is er nog een andere gTa?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• We zijn met vier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                              Let op die lijnen op het dak om de luchtstroom te optimaliseren, richting de spoiler. Ik vraag me af of er op de nieuwe 911 ook een Panamera-achtige automatische vleugel zal komen.
                              Naar die vleugel ben ik ook erg benieuwd, zeker omdat ze hem zo afschermen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                en schud maar 'es goed hard met je hoofd en lijf zodat de laatste restjes Mercules definitief van je af zijn.

Comment

• Ik krijg koppijn van al dat vermeend gezeik. Zeker als exen beginnen te bellen wanneer een mens op zen gemak in Parijs zit.

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    Ik krijg koppijn van al dat vermeend gezeik. Zeker als exen beginnen te bellen wanneer een mens op zen gemak in Parijs zit.

?? waar slaat dit nu op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                      Ik krijg koppijn van al dat vermeend gezeik. Zeker als exen beginnen te bellen wanneer een mens op zen gemak in Parijs zit.

Je had zeker liever dat ze op je zeikte toen ze nog niet je ex was?

Kan maar deugd doen zeg ik dan

Comment

• Wat een theater...

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met onze Porsche 998 2011 intussen?

Comment

Working...
                                          X