Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer knap!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Heb de indruk dat ze terug iets "organischer" gaan, iets vloeiende dan het vorige model.

Comment

• 991 | 997 | 996 - Spied Again: 2013 Porsche 911 Coupe & Convertible Testing - http://farm7.static.flickr.com/6013/6002235629_91eb5035b3_z.jpg New Porsche 911 Coupe & Convertible Testing Factory test drivers enjoying the summer! Here are the latest spy-shots of virtually undisguised next-generation Porsche 911's having...

Zeer 'harde' C-stijl ...

Comment

• Met de spoiler die over die neep wrapt, dus flappy ducktail een pak groter dan vroeger? (tenzij 't vleugeltje kleiner is en die naad van iets anders is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Hier kan je bijna los door de stickers kijken. Fijne achterlichten Wordt een extreem dikke kar!

Voorlichten gaan de richting van Cayenne/Panamera/CaymanFL uit, dat was ook al te verwachten.

Comment

• Ziet er al knapper uit de dan de 997.
                  Ben eens benieuwd naar de motorspecificaties en de versnellingsbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    En ervoor rijdt de nieuwe Cayman en Boxster .
                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Hier kan je bijna los door de stickers kijken. Fijne achterlichten
                      Is sowieso gemanipuleerd dmv PS.

Comment

• Targa of nieuw panoramisch schuifdak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                          Terug meer 996-stijl.

Comment

• Leuk hoor, zo’n Porsche 991, maar de echte puristen wachten natuurlijk met smart op de GT3-versie. De eerste spyshots hebben we inmiddels binnen.

De auto toont z’n identiteit door de centraal geplaatste uitlaatpijpen, z’n rolkooi en –op de testbaan- de grote achterspoiler. De motorisering van de GT3 is nog een vraagteken. Een idee hebben we wel: het wordt in ieder geval weer een zescilinder boxermotor en het vermogen zal weer iets toenemen. Dat zou duiden op ongeveer 450 pk. Van de 997 had Porsche ook een GT3 R Hybrid, maar we zien niet de verplichte stickers op de testauto die de aanwezigheid van hybridetechniek verraden.
                            We verwachten de Porsche 991 GT3 pas begin 2013. Voor die tijd komen eerst nog andere derivaten op de markt, waaronder (naar verwachting) de Turbo en de Targa.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• GT3

komt hier dik in de sjakosch!! Alleen de bankrekening doet weer moeilijk
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  Alleen de bankrekening doet weer moeilijk
                                  Alleen de bankrekening? De huidige maatregelen van de regering gaan het u volgens mij onmogelijk maken zelfs al mocht uw bankrekening kloppen (voor een aankoop).

Comment

• Nu bestellen, levering pas in augustus of september.

Comment

• Verleden week 991 S besteld bij Verellen, levering juni...

Comment

• Valt nog mee.

Comment

• Ik ga morgen testrijden met de 991 Carrera S bij de verdeler in Maastricht. Als ik nu bestel zou de levering mei/juni zijn.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X