Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1-Reeks, 3-Reeks, 5-Reeks, 7-Reeks, X5 en Z4. Daar mag het van mij bij blijven, al de rest vind ik overbodig. En van sommige modellen natuurlijk een M-variant.
Tja, de laatste tijd komen de SUV's negatief in het daglicht. Misschien wil BMW met dit model de kopers lokken die wel een SUV zouden willen omwille van de ruimte en de hogere zitpositie, maar die niet durven omwille van het negatievere imago.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Da's nu toch echt 'ugly as hell'?!!!! En da's dan nog de conceptversie :o! nu staan er nog 21-duimers onder, stel je voor wat dat gaat worden met de standaardvelgjes..
Het zicht naar achteren kan (net zoals bij de X6) toch ook niet veel voorstellen?!
Het lijkt wel of BMW vandaag extra kolen heeft gegooid op de marketingmachines. Nadat zojuist de 5-serie GT Concept officieel werd gepresenteerd, rollen de ingenieurs een prototype van het productiemodel naar buiten. Dit kan geen toeval meer zijn. BMW maakt er geen geheim van dat sommige van haar concepts in een later stadium bijna in ongewijzigde vorm als productiemodel door het leven gaan. Met de nieuwe 5-serie GT is het niet anders. Zet de officiële foto’s eens naast deze spionagebeelden en zoek de verschillen. Voor de vorm werden enkele belangrijke delen nog voorzien van camouflagemateriaal, maar veel heeft het niet om het lijf. Letterlijk. De 5-serie GT Concept en het productie-exemplaar zijn één en dezelfde. En dat geldt overigens ook voor het interieur.
Comment