Ik heb nooit ontkend dat de CLC verouderd is. Ik heb wel gezegd dat ik er niet door teleurgesteld was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie GT-Concept
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb nooit ontkend dat de CLC verouderd is. Ik heb wel gezegd dat ik er niet door teleurgesteld was.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenEn toch zal hij zeer goed verkopen.
Maar het is mogelijk natuurlijk, er staat dan ook een BMW embleem op he
Comment
-
Dit wordt echt wel 'n flop volgens mij.. Je kan zeggen dat mensen deze gaan kopen omdat er een BMW-logo ophangt, maar dat valt nog af te wachten.
Dat de X6 goed verkoopt (en er eigenlijk ook niet goed uitziet) heeft volgens mij nog een andere reden. De X6 ziet er veel imposanter uit. Je koopt zo'n auto om indruk te maken.
Zo'n 5 GT daarentegen is eigenlijk maar 'n lelijk hok, die het van zijn - zogezegde - hoge zitpositie zal moeten hebben.freude am fahren
Comment
-
Ik durf er ook m'n hand niet voor in 't vuur steken...
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenDat de X6 goed verkoopt (en er eigenlijk ook niet goed uitziet) heeft volgens mij nog een andere reden. De X6 ziet er veel imposanter uit. Je koopt zo'n auto om indruk te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenGeen X6 voor gTa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichtenik denk de 5 GT
Comment
Comment