Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie GT-Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nooit ontkend dat de CLC verouderd is. Ik heb wel gezegd dat ik er niet door teleurgesteld was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Ik heb nooit ontkend dat de CLC verouderd is. Ik heb wel gezegd dat ik er niet door teleurgesteld was.
      Ja KC, ik weet dat wel. Het was dan ook maar een "graptje", hé
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Achterkant is afgekeken van de Mercedes CLC
        Ja gij, 2 druppels water die twee karren!!!

Comment

• Een kar die alles biedt wat de fünfer te bieden heeft, maar dan met een beetje extra ruimte...

De marketeers zullen zich kunnen amuseren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
            En toch zal hij zeer goed verkopen.
            Ik heb er toch mijn twijfels over...

Maar het is mogelijk natuurlijk, er staat dan ook een BMW embleem op he

Comment

• Ja, WANT....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Damn zo lelijk!!!

Comment

• Echt niet te doen hé...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dit wordt echt wel 'n flop volgens mij.. Je kan zeggen dat mensen deze gaan kopen omdat er een BMW-logo ophangt, maar dat valt nog af te wachten.

Dat de X6 goed verkoopt (en er eigenlijk ook niet goed uitziet) heeft volgens mij nog een andere reden. De X6 ziet er veel imposanter uit. Je koopt zo'n auto om indruk te maken.

Zo'n 5 GT daarentegen is eigenlijk maar 'n lelijk hok, die het van zijn - zogezegde - hoge zitpositie zal moeten hebben.
                        freude am fahren

Comment

• Ik durf er ook m'n hand niet voor in 't vuur steken...

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Dat de X6 goed verkoopt (en er eigenlijk ook niet goed uitziet) heeft volgens mij nog een andere reden. De X6 ziet er veel imposanter uit. Je koopt zo'n auto om indruk te maken.
                          Ik vind de X6 een zeer knappe kar, en ik mocht ik 'm kopen zou dat niet zijn om indruk te maken, maar omdat ik 'm eerst en vooral knap vind, en omdat 'ie fantastisch rijdt.

Comment

• Dit kopen lijkt me een vorm van merkblindheid pur sang. Wat een misbaksel. Maakt zelfs niet uit hoe het bolt.

Comment

• BMW heeft een niche ontdekt, en de 5-serie GT duikt daarin....

Comment

• Leuk Filmke. Wat het nut is van die koffer die op twee manieren opent is wel grappig

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Geen X6 voor gTa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Geen X6 voor gTa?
                                        ik denk de 5 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                                          ik denk de 5 GT
                                          Ik bedoel dat deze auto nogal veel van de X6 wegheeft en dat ik benieuwd was hoe gTa tegenover die auto dan stond. *insert patronising smiley here*

Comment

Working...
                                          X