Het is de vraag of er een TT RS gaat komen van de 3de generatie TT.
Het Audi R5 gerucht steek weer de kop op:
Nu met een 5 cilinder motor voorin en 310 pk.
Als de motor dwars voorin komt te leggen, dan is het ook een MQB product wat volledig in het vaarwater zit van de nieuwe TT.
Met een motor in lengte richting is het een ander verhaal, maar dan nog zit het de nieuwe TT in de weg.
Een motor in lengte richting betekend namelijk echte quattro aandrijving en dat presteert toch veel beter dan Haldex.
De vraag is dan hoeveel mensen er nog voor een TT RS zullen kiezen.
Het Audi R5 gerucht steek weer de kop op:
Nu met een 5 cilinder motor voorin en 310 pk.
Als de motor dwars voorin komt te leggen, dan is het ook een MQB product wat volledig in het vaarwater zit van de nieuwe TT.
Met een motor in lengte richting is het een ander verhaal, maar dan nog zit het de nieuwe TT in de weg.
Een motor in lengte richting betekend namelijk echte quattro aandrijving en dat presteert toch veel beter dan Haldex.
De vraag is dan hoeveel mensen er nog voor een TT RS zullen kiezen.
Comment