Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT Mk3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
    Interieur (officieel)

Het huidige DIS in de A6-A8 is/was al knap, maar dit is nog een stapje hoger! Prachtig & goed doordacht.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Het is wel te hopen dat er ook een nacht stand beschikbaar is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Het is wel te hopen dat er ook een nacht stand beschikbaar is.
        Audi kennende, zou ik daar niet aan twijfelen.

Sent from somewhere, using Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 11/01/2014, 15:41.

Comment

• Ronduit belachlijk. Mijn onbezouten mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                Ronduit belachelijk. Mijn ongezouten mening
                Wat is. ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                  Ronduit belachlijk. Mijn onbezouten mening
                  Verklaar u nader aub.

Comment

• Tellerpartij kan natuurlijk ook normaal/groter worden weergegeven waardoor de map naar het midden verschuift:

Comment

• Meer info: (Duits)

Comment

• Android tablet i.c.m. MMI + virtual cockpit: (Engels)

Comment

• Het interieur is gaaf maar ik heb grote twijfels over exterieur.
                          Aan de andere kant je zit in de auto dus het exterieur wordt dan toch ondergeschikt.

Comment

• Een vd nadelen van die zetelverwarmingknoppen in de roosters is wel dat je als bestuurder er niet meer aan kan bij de passagierskant ik zet bij de mijne altijd de zetelverwarming een paar km op voorhand op voor ik bij m'n vriendin toe kom, kan ze in een warme zetel zitten

Comment

• Ik vraag mijn af of stoelverwarming standaard wordt bij de nieuwe TT, dit dashboard zou natuurlijk met alle mogelijke extra's uitgevoerd zijn voor deze show.

Comment

• Comment

Het interieur is gaaf maar ik heb grote twijfels over exterieur.
                                  waarom?

Comment

Wat is. ???
                                    Ik denk dat hij de ventilatieroosters bedoelt, deze vind ik ook goedkoop overkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      waarom?
                                      Omdat het Audi is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        waarom?
                                        Audi had aangegeven dat de TT Mk3 het nieuwe Audi gezicht zou krijgen.
                                        Ik moet waarschijnlijk wat aan mijn ogen mankeren want de Concept laat nog steeds niets nieuws zien in dat opzicht.
                                        Ik dacht dat het strakke design van de Audi Crosslane Coupe Concept zijn intrede zou geen maken bij de TT, maar niets lijkt minder waar.
                                        Veel meer dan een facelift lijkt het niet te zijn, design wise.
                                        Audi kon de TT alleen maar verkloten, wat ook te gebeuren lijkt.
                                        Audi had 2 keuzes met de nieuwe TT naar mijn mening, of compleet "Retro" zoals de VW Beetle, of een compleet baanbrekend design, geen van beide lijkt het geval te zijn.
                                        Het wordt zo te zien niet veel meer dan een slap aftreksel van de vorige TT.

btw, het dashboard lijk meer een kermis attractie, en lijkt mijn een uitermate irritant ding in de avond uren, zeker met het gebruik van de navigatie.
                                        Last edited by ; 19/01/2014, 00:05.

Comment

Working...
                                        X