Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT Mk3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn toch zal het weer de zoveelste evolutie worden ipv revolutie.
Comment
-
Weet iemand als de R5 (of R4) er nu effectief komt? Aan de titel van de topic vermoed ik dat ik met deze vraag goed zit, alhoewel ik aan de laatste posts zie dat het meer over de opvolger TT gaat.
AudiR5.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenWeet iemand als de R5 (of R4) er nu effectief komt? Aan de titel van de topic vermoed ik dat ik met deze vraag goed zit, alhoewel ik aan de laatste posts zie dat het meer over de opvolger TT gaat.
[ATTACH=CONFIG]94989[/ATTACH]
Nu is het duidelijk dat er definitief geen R4/R5 gaat komen en dat de TT hoger in de markt gezet gaat worden.
Dus het topic moet eigenlijk ontzien worden van het "Audi R4" deel.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls je zo rond leest op internet hoopt de meerderheid toch op revolutie.
Revolutie bij Audi? LOL De nieuwe TT zal gewoon de oude TT zijn met een nieuwe neus en andere achterlichten en een nieuw dashboard.
Comment
-
Audi zal wel moeten, de nieuwe TT wordt het eerste productie model dat volgens de nieuwe design richting gebouwd gaat worden, gevolgd door de nieuwe A4 (B9).
De laatste concepts geven een goed idee waar het heen gaat maar dat zeg nog niets over hoe de TT er daadwerkelijk uit gaat zien.
Ik ga er van uit dat er toch veel style elementen van de "quattro Concept en "Crosslane Concept" verwerkt zullen worden in de nieuwe TT, maar of dat ook zo zal zijn weten we pas al hij voorgesteld wordt.
Comment
Comment