![](http://www.cardesignnews.com/servlet/file/278634_218_preview.jpg?ITEM_ENT_ID=278634&ITEM_VERSION=1&COLLSPEC_ENT_ID=6&FILE_SERVICE_CONF_ID=218)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT Mk3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWanneer komt deze nu eindelijk uit ?
Er gaan verschillende verhalen ten ronde.
1) De TT Mk3 debuteert op de IAA Frankfurt 2013 en de TT-S tijdens Geneva 2014.
2) TT en TT-S debuteren beide gelijk tijdig op de Autosalon van Geneva 2014.
Er zijn nog steeds geen SpyPics van de nieuwe TT met nieuwe body style gesignaleerd, pas vanaf dat moment moet je er nog ± 6 maanden bij doen tot introductie.
Het is nu al Mei 2013, dus IAA gaat het niet worden naar mijn mening, dus het zal wel optie 2 worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet wordt toch echt tijd dat de eerste TT Mk3 mules gaan opduiken.
Die mules interesseren me niet zoveel, wel als hij in de showroom staat en volledige beelden op internet.
Enkele foto's van mijn mk2 zijn hier te vinden. Al komt hij irl een pak beter tot zijn recht dan op die foto's (die ik zelf niet genomen heb).
Ik ben er heel content van maar als volgende wagen nog liever een 911-991 (of evt Cayman) of BMW M4. Maar dat zal wellicht nog niet voor binnen 2 jaar zijn.Last edited by hmn_pwr; 21/05/2013, 02:38.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk ben toch zeer benieuwd wat Audi er van gaat maken, ik verwacht er niet veel van en vermoed niet meer dan dat het op een grote facelift gaat lijken.
Gewoon in de lijn van bv de nieuwe A3, een grote opfris beurt meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenDan zal de nieuwe TT floppen. De huidige TT is nu toch ook niet zo succesvol.
Ik vind dat ze met een model als de TT best wel een risico mogen nemen.
De nieuwe A3 zie ik toch ook wel heel weinig rijden hier in de buurt, terwijl ik elke dag meerdere nieuwe A klasses zie.
Dat zegt natuurlijk nog niks over de verkopen van beide modellen maar toch...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkoopsaantallen van de A3 en de A klasse.
Verder zie ik hier in Nederland niet meer Mk2's rijden dan Mk1's, ze zijn beide erg schaars om tegen te komen.
Als ik één TT per week tegen kom is het veel, een TT RS ben ik maar 2 keer tegen gekomen in de tijd dat hij op de markt is.
Het probleem van de TT blijft dat het VW Golf techniek is met exclusieve carrosserie voor veel geld.
Bij de volgende generatie TT zal dat niet anders zijn en het is twijfelachtig of die wel een succes zal worden.
Veel zal ook afhangen van hoe hij er uit gaat zien, en vermoedelijk zal dat het bekend "één pot nat" design zijn zoals alle Audi's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIk ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkoopsaantallen van de A3 en de A klasse.
A3 - 17 175
A klasse - 17 997
1 reeks - 17 795
Ligt daar dus zeer dicht bij elkaar
Voor België ken ik de cijfers niet.
Comment
Comment