Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT Mk3
Collapse
X
-
Gisteren zagen we de volgende generatie van de Audi TT al volgeplakt met stickers voor de lens verschijnen. Vandaag kunnen we ook een blik op de binnenzijde van de coupé werpen.
De huidige TT loopt alweer wat jaartjes mee en bij Audi wordt hard gewerkt aan een nieuwe versie van z'n bolle coupé. Gisteren zagen we een volgeplakt exemplaar rondgaan, maar het bleef beperkt tot een blik op het exterieur. Vandaag wordt ons een kijkje in het interieur gegund.
We zien een dashboard dat vrijwel één op één lijkt overgenomen uit de huidige A3. Gisteren leerden we dat de nieuwe generatie van de TT een interieur krijgt dat geïnspireerd zal zijn op dat van de Crosslane Concept, een studiemodel dat we in september vorig jaar voorbij zagen komen.
Het feit dat de technici in Ingolstadt kosten noch moeite hebben gespaard om het A3-dashboard passend en volledig werkend in dit testmodel te krijgen, is opvallend. Normaal gesproken zit het definitieve dashboard al in de auto, maar wordt de cockpit afgedekt met de nodige plakkers. In andere gevallen zien we nog wel eens wat op primitieve wijze in elkaar geflanste dashboards voorbij komen in de eerste serie testmodellen. Wij zijn érg benieuwd hoe het definitieve TT-dash eruit gaat zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenZoals ik had verwacht. Het zal gewoon de oude TT worden met een nieuw neusje en een ander interieur. Triestig...
Comment
-
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment