Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT Mk3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
    can hardly wait to see this one IRL

    up to 300 bhp...
    Ze hebben het over twin-charged maar het gaat om bi-turbo.
    Dit geeft minder "turbo lag" dan één grote turbo en meer power in de hogere toeren.
    Bij lage toeren gaat alles door de kleinere turbo en als de grotere turbo op toeren is neemt die het over.
    Last edited by ; 20/11/2011, 21:24.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Zijn er nog meer beelden, of is het enkel dit?
      Er is één schets waar deze rendering op gebaseerd is.
      Alleen jammer genoeg hebben ze de verhoudingen verpest, het ding is veel te hoog en te smal.
      De foto zou platter en breder moeten zijn, een kwestie van in fotoshop de hele foto te selecteren en dan voor vervorm kiezen en dan de bovenkant van de foto naar beneden verplaatsen tot hij de vorm krijgt van de schets.

      Comment


      • #23
        Last edited by ; 26/11/2011, 11:00.

        Comment


        • #24

          Comment


          • #25

            Comment


            • #26


              Source: Autobild.
              Illustratie: Larson.

              German text (focus.de):

              Der neue Audi TT kommt 2014
              Der Audi TT hat sich nach zwei Modellgenerationen fest im Sportwagensegment etabliert.
              Die Neuauflage setzt 2014 daher auf Kontinuität – und feilt an bekannten Tugenden.
              Kräftig abgespeckt kommt 2014 die dritte Generation des Sportwagens Audi TT auf den Markt.
              Dank eines erhöhten Alu-Anteils sind Coupé und Roadster bei unverändert kompakten Abmessungen bis zu 60 Kilogramm leichter als ihre Vorgänger.

              Optisch bleibt es laut „Auto Bild“ bei der mittlerweile tradierten Form, dank schärfer gezogener Karosseriekanten wirkt der TT aber bulliger und aggressiver.
              Für den richtigen Anpressdruck bei hohen Geschwindigkeiten sorgen ein Dachspoiler und ein ausfahrbares Luftleitblech am Heck.
              Die Motorleistung legt leicht zu und reicht dann von 132 kW/180 PS im 1,8-Liter-Turbobenziner bis 279 kW/380 PS im 2,5-Liter-Turbo des TT RS.
              Der erneut angebotene 2,0-Liter-Diesel kommt auf 132 kW/180 PS.
              Geschaltet wird manuell oder per Doppelkupplungsgetriebe, jeweils mit sechs Gängen.
              Allradantrieb ist nur bei den zwei stärksten Benzinern Serie.
              In der dritten Generation trifft der TT nun auch konzernintern auf Konkurrenz.
              Der erstmals unter VW-Regie startende neue Porsche Boxster/Cayman setzt zwar anders als der frontgetriebene TT auf Mittelmotor und Hinterradantrieb, wirbt aber um eine ähnliche Kundschaft.
              Allerdings ist der Audi mit einem Einstiegspreis von voraussichtlich knapp 31.000 Euro rund 17.000 Euro billiger als der stärkere Porsche Boxster.
              ...

              Comment


              • #27




                Source: Autobild

                Comment


                • #28
                  Meer FL dan nieuw model.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Meer FL dan nieuw model.
                    Ik heb het hier geplaatst ter info, "niet" omdat ik het mooi vind, in tegen deel zelfs.
                    Dit is een duidelijk voorbeeld hoe het niet moet.

                    Comment


                    • #30
                      afwachten wat het IRL gaat zijn... vind de huidige TT superknap en heb heeeeel lang getwijfeld om ééntje te kopen, wegens omstandigheden bij mijn huidige wagen terecht gekomen (toch wel met een beetje spijt...)
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

                      Comment


                      • #31
                        Derde generatie Audi TT voor 't eerst gespot!

                        Je zou het misschien niet zeggen, maar de huidige generatie van de Audi TT is er al vanaf 2006. Zodoende is Audi al druk bezig met de ontwikkeling van de derde generatie TT. Onze spionagefotograaf trof een mule aan in Spanje.

                        Even voor de duidelijkheid: Audi gebruikt de ‘mule’ om de techniek van de nieuwe TT te testen. Het koetswerk mag dan op dat van het huidige model lijken, het definitieve product zal er heel anders uitzien. Onderhuids is er weer verwantschap met de Audi A3. Net als de nieuwe generatie A3 komt de TT III op het MQB-platform te staan. Ook de nieuwe Golf en Leon krijgen dit platform.
                        Qua motoriseringen is er in dit stadium uiteraard nog niets definitief bekend, maar we rekenen op benzinegebied op de 1.8 TFSI (170 pk), 2.0 TFSI (210 pk) en 2.0 TFSI met 272 pk in de TTS. Er komt ongetwijfeld weer een TT RS met 2.5 vijfcilinder. Het vermogen schatten we weer op 340 pk. Ook een 170 pk 2.0 TDI maakt waarschijnlijk weer z’n opwachting.
                        Omdat we de TT nu pas voor het eerst als mule zien, betekent dit dat we nog het nodige geduld moeten betrachten voordat de productieversie bij de dealers staat. We gokken op een marktintroductie in 2014.





                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #32




                          Bron: autoweek.nl
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #33
                            Ja dat is de audi TT testmule die Audi gebruikt voor de 3de generatie TT.
                            Er zijn veranderingen aan, Motorkap, A-stijl, voorruit, (tbv meer lengte tussen de voorwielen en deuren) en veranderde spatbord randen.
                            Dit alles om de nieuwe MQB bodemgroep met al zijn technologie te testen voor de nieuwe TT 3 en te camoufleren met een TT 2 body.

                            Comment


                            • #34

                              Comment


                              • #35
                                AutoCar.co.uk

                                Comment


                                • #36
                                  Audi TT Test Mule Spy Shots :





                                  Comment


                                  • #37




                                    Comment


                                    • #38




                                      Source : http://www.motorauthority.com/news/1...mule-spy-shots

                                      Comment


                                      • #39
                                        Het is duidelijk dat er al 2 testmules rond rijden.
                                        Al zijn de mules allebei zwart, het zijn duidelijk 2 verschillende auto's.
                                        Waarbij de eerste wazige serie duidelijk een auto toont die veel meer veranderd en gecamoufleerd is dan de mule in de sneeuw foto's.
                                        Bij de wazige foto's lijkt het er op dat er al een nieuwe gril en koplampen verwerkt zijn met camouflage erover.

                                        Comment


                                        • #40


                                          Het Britse CAR Magazine opent het geruchtengala omtrent de nieuwe TT die in 2014 zal arriveren. Volgens het blad wordt hij een stuk hoger gepositioneerd (figuurlijk, het wordt geen off-roader) dan nu het geval is. Hij kruipt dus dichter naar de R8 toe waarmee ruimte wordt gecreëerd voor een model ónder de TT; de veelbesproken R4/R5 met middenmotor-configuratie.

                                          De next-gen TT zou op het nieuwe MQB-platform van Volkswagen komen te staan -dat zal debuteren in de nieuwe A3- wat flink moet schelen in de productiekosten. CAR Magazine rept over een besparing van 20%, maar dat lijkt ons wel erg rigoureus. Ook een gewichtsbesparing van om en nabij de 60 kilo komt op het programma te staan.

                                          Aangezien de TT hoger in de Audi-ranglijst komt te staan wordt er rekening gehouden met een opgevoerde 2.5 TFSI als topmodel, goed voor een RS-badge en 385 pk. Audi’s top engineer Michael Dick wist dat te bevestigen. De instapper wordt als vanouds een 1.8 TFSI met ongeveer 180 pk. De 2.0 TFSI is ook van de partij en moet goed zijn voor 220 danwel 280 paardenkrachten. Dieselen schijnt ook te kunnen, en daarvoor moet een 2.0 TDI zorgen. Het nadeel is wel dat laatstgenoemde niet over Quattro-aandrijving beschikt en alleen via de voorwielen wordt aangedreven. Schakelen zou via een handbak met zes verzetten moeten verlopen of een zeventraps S Tronic (komt in 2015).

                                          Het is nu nog wat prematuur om iets over het design te zeggen, maar reken op een LED-offensief en een single frame grille als de meest kenmerkende features voor de voorkant. Nu is het afwachten op de vroegtijdige fotolozing voor de onthulling. De Coupé zou overigens in juni van 2014 debuteren, de Roadster volgt in november van dat jaar.

                                          Bron: Autoblog
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X