Deze wordt overdreven knap..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 Avant '08
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk BerichtenHet wordt een mini A6 Avant...
Ziet er al zeer goed uit !
Kan niet wachten om hem IRL te zien !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk BerichtenHet wordt een mini A6 Avant...
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Audi A4 Avant komt zomer 2008
Na de nieuwe Audi A4 Sedan staat ook de A4 Avant binnenkort op de planning. De nieuwe A4 Avant zal zijn debuut beleven op de Autosalon van Geneve en staat in de zomer van 2008 bij de dealers. Motorisch en technisch zijn de Sedan en Avant nagenoeg identiek.
De nieuwe A4 werd onlangs voor het eerst voorgesteld. Het model deelt veel van zijn design met de A5 en met de vorige generatie van de A4. Bij de nieuwe A4 Avant zal de zijlijn veel gelijkenissen vertonen met de A6 Avant. En datzelfde geldt voor de achterzijde van het model. Qua bagageruimte zal de A4 Avant ongeveer 500 liter moeten kunnen meenemen. Aangezien de Sedan in binnenruimte gegroeid is zal dat ook voor de A4 Avant het geval zijn. Vooral de achterpassagiers profiteren van meer ruimte.
Onder de motorkap zullen dezelfde motoren komen te liggen als in de Sedan. Dat betekent dat er de keuze is uit twee benzinemotor en drie diesels. Het benzinegamma bestaat uit de 1.8 TFSI met 160 pk en de 3.2 V6 FSI met 265 pk. Op dieselgebied zien we de 2.0 TDI met 143 pk, de 2.7 V6 TDI met 190 pk en de 3.0 TDI met 240 pk. Op de 3.2 V6 FSI en de 3.0 V6 TDI zal Quattro-vierwielaandrijving standaard zijn. [www.autowereld.com]Sintruin till I die
Comment
-
valt idd zeer goed mee. heb je daar een adres van? mss dat ik met vrouw en kind er naartoe ga om er ff tussenuit te zijn.
waar bestel je die kaarten voor het salon zelf en hoeveel kosten die ongeveer?There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Euhm, zo van buiten weet ik dit : "Hotel Suisse", en 't ligt aan een station(splein). 't Zit wel in m'n GPS maar m'n auto staat in de garage.
Effe zoeken.
Edith zegt dat ik eigenlijk gewoon meteen had moeten gokken. http://www.hotel-suisse.ch/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vroomtuig Bekijk BerichtenIk heb ergens de prijzen gezien van de nieuwe a4. Voor de A4 2.0 143PK sedan betaal je 39995 EUR. Die zijn wel aan de serieus hoge kant als je het mij vraagt. Klopt dit wel? Weet iemand meer van de prijzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vroomtuig Bekijk BerichtenIk hoop het. Het mag in België nog goedkoper, want anders gaan er veel overstappen naar andere merken denk ik. Want je bent toch nog opties aan het bijkopen.
Tuurlijk was de vorige met zijn 1.9TDI goedkoper als deze met zijn 2.0TDI.. maar als je ze alle twee met dezelfde motoren vergelijkt dan zit er niet zoveel verschil op dacht ik?
Toch zou ik het een goede zet vinden dat ze die 1.6TDI een vitaminekuurtje geven (+-125pk) en 'm dan in de A4 gooien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDit zijn waarschijnlijk de Nederlandse prijzen. In Duitsland betaal je voor een 2.0l TDi (143 pk) "slechts" € 30.400.Sintruin till I die
Comment
Comment