Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De foto's gaan zeer binnenkort komen..................
Als we de Auto IRL gezien hebben beslissen we definitief
in de garage zeiden ze ofwel, vandaag, nu vrijdag of volgende week vrijdag
blijkbaar beslissen ze op die dagen, weet niet of dit klopt, van mij mag het morgen
Zo hard van gedacht veranderd? Ik dacht al, waar is die A4 Avant avatar naartoe?? Hoe komt het?
Mijn gedachten zijn inderdaad veranderd, zeker nu we uit eigen ondervinding hebben gezien hoeveel we kunnen inladen in die A5. Waren naar baby2000 geweest en daar vanalles uit de winkel gehaald en ingeladen....
De Avant blijft maar uit en uit op den duur zul je wel van gedachten veranderen alhoewel ik bij hetzelfde merk blijf he ;-)
Als ik de Avant met eigen ogen ga zien dan maak ik een keuze en bestel ik (einde van de maand/ begin maart)
Dan zal de levering zijn voor de maand september en heb ik lang genoeg zonder Audi rondgereden me dunkt.
Mis de A3 wel maar er komt iets mooiers in de plaats.
Waar we wel zeker van zijn, als het nu de A5 wordt dan zal de volgende 100% zeker een Avant worden want dat zijn ik en mijn vrouw overeengekomen.
ps: de nieuwe Avatar is de auto waar we mee testgereden hebben
2.0TDI 105 Kw
Fantoomzwart
3-zone airco
accoustic parking system voor en achter
Alu velgen 5spaak star
audi soundsystem
dakhemel in zwart
hill hold
inlegplaatsjes hologramme
multifunctie sportstuur
verlichtingspakket
xenon
zonder kentekens
verchroomde vensteromlijstingen
opberg module
Zo dat is em !! Ben nu enkel beginnen twijfelen tussen fantoomzwart of ijszilver... Meningen zijn altijd welkom!!
2.0TDI 105 Kw
Fantoomzwart
3-zone airco
Alu velgen 5spaak star
audi soundsystem
dakhemel in zwart
hill hold
multifunctie sportstuur
verlichtingspakket
xenon
zonder kentekens
opberg module
Zo dat is em !! Ben nu enkel beginnen twijfelen tussen fantoomzwart of ijszilver... Meningen zijn altijd welkom!!
proficiat, wat geven ze bij u al leveringsdatum op?
2.0TDI 105 Kw
Fantoomzwart
3-zone airco
Alu velgen 5spaak star
audi soundsystem
dakhemel in zwart
hill hold
multifunctie sportstuur
verlichtingspakket
xenon
zonder kentekens
opberg module
ijszilver! er rijdt al "genoeg zwart" rond en het toont geraffineerder, vind ik
heb een baby van 4 maand en een peuter van 2,5 jaar en rij momenteel nog met Scenic dus veel ruimte in monovolume. Ik hoop dat de Avant me ook hetzelfde comfort kan geven qua ruimte? En riskeren jullie lederen zetels met 2 x zulk jong geweld??
heb een baby van 4 maand en een peuter van 2,5 jaar en rij momenteel nog met Scenic dus veel ruimte in monovolume. Ik hoop dat de Avant me ook hetzelfde comfort kan geven qua ruimte? En riskeren jullie lederen zetels met 2 x zulk jong geweld??
Lederen zetels lijkt me zelfs interessanter bij kinderen! Wij plannen in elk geval ook een kindje en hebben leer genomen.
Comment