Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb mijn configuratie al ongeveer in mijn hoofd:
zeker:
2 liter diesel
S-Line
Fantoomzwart
Multitronic
Alu rails en vensteromlijsting
GPS Plus met B&O Soundsysteem
Xenons
EDIT: ferm "19 ers" vergeten te noteren ;-)
(de rest noem ik ewa standaard zoals alarm, airco, aut. koplampen, regensensor...)
Ik zal alleszins nog niet de eersten van de band nemen
Ik heb mijn configuratie al ongeveer in mijn hoofd:
zeker:
2 liter diesel
S-Line
Fantoomzwart
Multitronic
Alu rails en vensteromlijsting
GPS Plus met B&O Soundsysteem
Xenons
(de rest noem ik ewa standaard zoals alarm, airco, aut. koplampen, regensensor...)
Ik zal alleszins nog niet de eersten van de band nemen
Knap. Nu nog een lekker kleurtje van leder (=amaretto of rood) en hij wordt af.
Ik heb mijn configuratie al ongeveer in mijn hoofd:
zeker:
2 liter diesel
S-Line
Fantoomzwart
Multitronic
Alu rails en vensteromlijsting
GPS Plus met B&O Soundsysteem
Xenons
(de rest noem ik ewa standaard zoals alarm, airco, aut. koplampen, regensensor...)
Ik zal alleszins nog niet de eersten van de band nemen
Zo zou ik hem ook ongeveer nemen! Ik hoop dat we snel de eerste foto's te zien krijgen, zit echt met vol ongeduld te wachten .
daarom dat ik persoonlijk nooit een BMW overweeg.
Trouwens je zou verschieten hoeveel personen niet weten dan een 318d 11 fiscale PK heeft.
Ging er in 2008 trouwens geen nieuwe wetgeving komen die het tax- en inschrijvingsgebeuren grondig overhoop zal halen? Ik dacht dat men meer naar een soort van ecoscore zou gaan kijken ipv enkel en alleen cilinderinhoud. In dat opzicht hoeft een 2.0 niet zoooveel nadeliger te zijn dan een 1.9.
Maar ik moet daar eigenlijk over zwijgen want ik weet er het fijne niet van.
hier zie Glenn
de huidige 1.9tdi en 2.0tdi vallen in dezelfde aftrekzone voor bedrijfswagens (70%), maar VAG investeerde in het blue motion systeem waardoor de 1.9tdi minder uitstoot en in de 75% aftrek terechtkomt, lijkt me commercieel te interessant om te laten liggen
Als je > 30k gratis vindt dan ben je niet van deze planeet ;-)
basisprijs 26.999 voor berline en 2.000 erbij voor avant
is minder dan 30k en relatief volledig uitgerust dankzij de gratis pack premium
fleettarieven zijn nog interessanter
Stefanus overdrijft maar het zijn inderdaad geen elitaire prijzen meer voor de huidige A4
basisprijs 26.999 voor berline en 2.000 erbij voor avant
is minder dan 30k en relatief volledig uitgerust dankzij de gratis pack premium
fleettarieven zijn nog interessanter
Stefanus overdrijft maar het zijn inderdaad geen elitaire prijzen meer voor de huidige A4
zeker niet als je deze vergelijkt met de nieuwe MB C-klasse
Comment