Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb verleden jaar ook 3 mndn moeten wachten en dan maar met een POLO met 57 pk rondgereden! Ik werd er stil van & was zo blij om terug een A4 TJE TE HEBBEN
t'zijn momenteel idd lekkere condities op de audi A4
Mijn vader heeft tweetal maanden geleden zijn krabbel gezet onder de bestelbon voor de volgende.
Audi A4 avant 2.0tdi multitronic
Kwartsgrijs
pack premium
pack discovery
pack premium plus 5 armen trapezium
alcantara - leder sportzetels
afneembare trekhaak
dakrailings + vensteromlijsting verchroomd
electrische zetels vooraan met geheugen aan bestuurderszijde
alu facet inleg
electrisch schuifdak in glas
xenon
Komt al bij al toch op een korting van een goei 20% op de normale prijs.
En vermits het mijn pa niet uitmaakt dat hij binnen een jaartje een oud model heeft, is het moeilijk om aan deze condities te weerstaan.
da's klote en ook vrij 'dom' van audi om hem nog niet bestelbaar te maken met het salon.
nu ja, dan hoop ik dat er acties zijn bij het voorbestellen. ik ben wel nogal sceptisch bij het voorbestellen want ik zou die liever al eens testgereden hebben, maar de sedan zal wel een goeie indruk geven zeker ?
da's klote en ook vrij 'dom' van audi om hem nog niet bestelbaar te maken met het salon.
nu ja, dan hoop ik dat er acties zijn bij het voorbestellen. ik ben wel nogal sceptisch bij het voorbestellen want ik zou die liever al eens testgereden hebben, maar de sedan zal wel een goeie indruk geven zeker ?
Tja, ik persoonlijk verkies om géén auto te nemen die als eersten van de band komen.
De kans op kinderziektes is nog groot (zeker bij nieuw model) en mijn ervaring is dat na verloop van tijd er nieuwigheden bijkomen die niet in het begin waren.....
Plus ik verkies een S-Line en die is sowiezo niet in begin leverbaar....
Al een gedacht welke motorisatie en opties je neemt?
Tja, ik persoonlijk verkies om géén auto te nemen die als eersten van de band komen.
De kans op kinderziektes is nog groot (zeker bij nieuw model) en mijn ervaring is dat na verloop van tijd er nieuwigheden bijkomen die niet in het begin waren.....
Plus ik verkies een S-Line en die is sowiezo niet in begin leverbaar....
Deze mening heb ik ook. Ben ook niet zo voor de eerste van de band..
Mijn vader is waarschijnlijk vanzin de nieuwe A4 te kopen, maar ik zou hem dan graag met S Line en zo'n dingen erop. En dit is, zoals je zegt, inderdaad niet beschikbaar van in het begin. En ik zou hem ook wel graag eens testrijden (lees: mee rijden met mijn vader), voor we hem kopen..
mja kinderziektes bij auto's zijn toch minder dan bij consoles bvb. ik zou een van de eerste nemen omdat mijn vrouw toch vrij dringend een nieuwe nodig heeft, maar nu zou ze misschien langer willen wachten.
ik zou alleszins niet de lichtste motorisatie nemen want die zijn meestal te licht. ik zou voor een minimum van +/- 130 pk gaan om comfortabel te zijn. qua opties weet ik het nog niet, dat is beetje in functie van het budget. doodgraag een MMI advanced, maar is zeker geen vereiste. de vereiste opties zijn:
- parkeersensoren
- verwarmbare voorzetels
- velgen
daarnaast weet ik het zo nog niet. ik zie dat meestal als ik hem configureer. ik zou ook graag xenon lampen, quattro, advanced key, getinte ruiten, .. en oz hebben. je weet wel de dingen die het aangenaam maken, maar aangenaam is duur
mja kinderziektes bij auto's zijn toch minder dan bij consoles bvb. ik zou een van de eerste nemen color=red]omdat mijn vrouw toch vrij dringend een nieuwe nodig heeft[/color], maar nu zou ze misschien langer willen wachten.
ik zou alleszins niet de lichtste motorisatie nemen want die zijn meestal te licht. ik zou voor een minimum van +/- 130 pk gaan om comfortabel te zijn. qua opties weet ik het nog niet, dat is beetje in functie van het budget. doodgraag een MMI advanced, maar is zeker geen vereiste. de vereiste opties zijn:
- parkeersensoren
- verwarmbare voorzetels
- velgen
daarnaast weet ik het zo nog niet. ik zie dat meestal als ik hem configureer. ik zou ook graag xenon lampen, quattro, advanced key, getinte ruiten, .. en oz hebben. je weet wel de dingen die het aangenaam maken, maar aangenaam is duur
Dacht da uw vrouw de auto nodig had, terwijl gij de auto samenstelt (lol)
Zou zij dan willen rijden met 18ers of 19ers die meestal harder aanvoelen op de weg?
Als je quattro opteert dan zit je toch al van motorisatie rond de 2.7 in diesel voor de A4
Die MMI is bij mij ook een prioriteit evenals de LED en zoveel andere dingen.....
Dacht da uw vrouw de auto nodig had, terwijl gij de auto samenstelt (lol)
Zou zij dan willen rijden met 18ers of 19ers die meestal harder aanvoelen op de weg?
Als je quattro opteert dan zit je toch al van motorisatie rond de 2.7 in diesel voor de A4
Die MMI is bij mij ook een prioriteit evenals de LED en zoveel andere dingen.....
Kon je geen Quattro verkrijgen op een 2.0l TDi van 140 pk i.p.v. de 136 pk versie? Ik dacht dat dit zo was bij de huidige facelift (B7), of vergis ik mij?
Wat je dan natuurlijk wel als nadeel hebt, is dat een Quattro-systeem toch wel wat meer weegt. Dus het is interessanter om dan de 2.7l TDi te nemen zoals hierboven vermeld.
Kon je geen Quattro verkrijgen op een 2.0l TDi van 140 pk i.p.v. de 136 pk versie? Ik dacht dat dit zo was bij de huidige facelift (B7), of vergis ik mij?
Wat je dan natuurlijk wel als nadeel hebt, is dat een Quattro-systeem toch wel wat meer weegt. Dus het is interessanter om dan de 2.7l TDi te nemen zoals hierboven vermeld.
In de A3 was dit wel het geval en ik heb al gehoord dat dit eigenlijk maar de limiet is hoor dus voor een A4 Avant is dit niet echt interessant.
En er is echt geen verschil tussen een 136pk versie en 140pk (officieel wel natuurlijk), tot je beiden eens op een testbank zet en dan zou je grote ogen open trekken ;-)
Comment