Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gaan deze namiddag eens horen voor nieuwe auto. Grote kans dat het deze wordt, maja we'll see (A6 Avant is te groot qua lengte voor onze garage)
    Moest ik nog info ofzo krijgen vd garage, zal ik het hier wel komen posten
    Last edited by Cyrano.ak; 27/10/2007, 18:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Gaan deze namiddag eens horen voor nieuwe auto. Grote kans dat het deze wordt, maja we'll see (A6 Avant is te groot qua lengte voor onze garage)
      Moest ik nog info ofzo krijgen vd garage, zal ik het hier wel komen posten
      Terug v de garage, we gaan wachten op de nieuwe A4 Avant
      Voor het huidig model was het nu toch al wachten tot minstens februari. Voorstelling van avant zou gebeuren in april '08.
      Ivm prijzen, normaal werden ze vrijdag bekendgemaakt ma ze hadden brief gehad da het weer werd uitgesteld -> 9 november is de nieuwe datum. Maar zoals hier al eerder werd gezegd, verwacht hij niet dat ze sterk stijgen.
      Mn vader wou eig huidig model nemen (rationeel gezien de meest logische keuze met de kortingen en de packs) maar mn moeder en ik wouden liever wachten op nieuw model. R. zei van te wachten want het is het zeker waard, het is een "bloedmooie" wagen (die krijgen blijkbaar de modellen 2 jaar op voorhand te zien )
      In december is het A4-voorstelling daar (van de sedan uiteraard), en plaatsen zijn gereserveerd.

Dan nog ff anekdote over voorstellen v A4 vr de dealers. Was in munchen en toen ze landden, "mochten" ze eerst rijden met één van de tientallen BMW 3's of Mercedes C's. Hierna uiteraard met de A4 en hij zei dat iedereen unaniem was dat de nieuwe A4 de beste was (Verkoper zijn zit in uw bloed :p)

edit: ahja, geen ledjes vanachter zoals bij de A6

edit2: langzaam aan begint het gesprek terug binnen te sijpelen en dit zei hij over wegvallen van 1.9 TDI. "Audi wil voldoen aan euro5 normen, en de investering om een 1.9 van euro 4 naar 5 te krijgen, zijn te groot dus schrappen ze die motor. De 2.0 140 pk wordt uiteraard toegeknepen tot 136."
      Last edited by Cyrano.ak; 27/10/2007, 19:18.

Comment

Terug v de garage, we gaan wachten op de nieuwe A4 Avant
        Voor het huidig model was het nu toch al wachten tot minstens februari. Voorstelling van avant zou gebeuren in april '08.
        ...........

edit: ahja, geen ledjes vanachter zoals bij de A6

edit2: langzaam aan begint het gesprek terug binnen te sijpelen en dit zei hij over wegvallen van 1.9 TDI. "Audi wil voldoen aan euro5 normen, en de investering om een 1.9 van euro 4 naar 5 te krijgen, zijn te groot dus schrappen ze die motor. De 2.0 140 pk wordt uiteraard toegeknepen tot 136."
        Info reeds bekend ;-) (zie vorige posten)
        Begin het wachten beu te worden ! Wil eens een waarheidsgetrouwe pic zien van die bloedmooie wagen

Instapdiesel wordt 2.0 120pk in België
        Sintruin till I die

Comment

• Iemand nog foto's ofzo gezien ergens ??
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Iemand nog foto's ofzo gezien ergens ??
            Ik zoek ook al een hele tijd . Het is alsof die Avant testversie van de aardbol verdwenen is..

Comment

• Ongelooflijk hoe Audi deze wagen verborgen kan houden...
              De A3 Cabrio daarentegen ..

Comment

• MOD EDIT

mijn visie is ..
                maak je een bolle auto, ok , maak em dan helemaal bol
                hoekig? maak em helemaal hoekig...
                maar niet front hoekig en achterkant bol, het trekt gwn op niets zo...
                Last edited by ; 20/11/2007, 14:55.

Comment

• Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar je kan dit wel op een veel betere manier formuleren . Denk eraan de volgende keer

Comment

• ja sorry had het iets meer moeten nuanceren..
                    maar alsnog..

Vinden jullie nu ook niet dat het design moet doorgetrokken worden op de hele wagen?
                    die achterbumper is veel te bol voor het hoekige concept dat ze hier hanteren..
                    een hoekige break bestaat.. kijk maar naar alfa.. 1 grote harmonie in heel het koetswerk...

Comment

• over welke foto ben je bezig?

Comment

over welke foto ben je bezig?
                        die camo foto.. die voorkant is zoizo hoekig met de hoekige lichten, maar de achterkant is weer meer bollig...

Comment

• Via verschillende Audi-forums (of zoals sommige media het noemen: een anonieme bron) is er een planning boven komen drijven die als leidraad voor Audi-verkopers fungeert. Hierop staan onder andere de releasedata van de Q5, Q7 TDI V12 en de nieuwe A4 Avant. Handig is de vermelding van de vermogens, want nu weten we eindelijk hoeveel […]

Nog eventjes geduld

Comment

• @stradge:
                            Wil je de velgen van El Petito even shoppen op deze foto zodat ik kan zien hoe ze staan?
                            Heb wel interesse
                            foto staat bij "aanbod"

thnxs !
                            Sintruin till I die

Comment

• Niet de beste kwaliteit maar ik kon geen goede hoek van de donor vinden

Het geeft een beeld
                              Last edited by stradge; 10/12/2007, 14:53.

Comment

• Die velgen zijn niet mooi genoeg voor onder dergelijke mooie car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Die velgen zijn niet mooi genoeg voor onder dergelijke mooie car
                                  Volledig mee akkoord
                                  Ik zou er 19" RS4 B7 in gunmetal onder gooien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Volledig mee akkoord
                                    Ik zou er 19" RS4 B7 in gunmetal onder gooien.
                                    Heb je daar dan ook een shopje van stradge ?

Deze velgen zijn idd niet zo wow

thnxs voor de snelle reactie
                                    Sintruin till I die

Comment

Heb je daar dan ook een shopje van stradge ?

Deze velgen zijn idd niet zo wow

thnxs voor de snelle reactie
                                      Zal 1 van de dagen eens een poging wagen
                                      Heb nog een photoshop van een Duits blad gevonden.

Comment

• Er stond in Autowereld deze maand: plannen van Audi
                                        Was helaas in folie verpakt, dus ben ik benieuwd of er iets stond van de Avant ?
                                        Sintruin till I die

Comment

Er stond in Autowereld deze maand: plannen van Audi
                                          Was helaas in folie verpakt, dus ben ik benieuwd of er iets stond van de Avant ?
                                          Heb hem hier liggen, maar ik kan er niets over vinden

Comment

Working...
                                          X