Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kdenk wel da sommige dealers al wat weten, maar niet mogen zeggen...
Heb daarnet gezien dat de avant nu niet meer beschikbaar is in CC v audi. (mss al e tijdje maar nu pas opgevallen )
Kdenk wel da sommige dealers al wat weten, maar niet mogen zeggen... Heb daarnet gezien dat de avant nu niet meer beschikbaar is in CC v audi. (mss al e tijdje maar nu pas opgevallen )
Nu je het zegt..............
Nu zullen ze de stocks overal leeghalen ;-)
heb dit weekend met mijn verkoper gesproken en de avant kan besteld worden
vanaf eind februari
gij had hem al in het echt gezien en wist me te vertellen dat de daklijn effectief
stevig afliep
S-line zou tegen dan ook al bestelbaar zijn
vanaf eind februari
gij had hem al in het echt gezien en wist me te vertellen dat de daklijn effectief
stevig afliep
w00t , zou wel zalig zijn moest hij al vanaf feb bestelbaar zijn
vanaf eind februari
stevig afliep
Dan spreken de dealers elkaar toch flink tegen want onze volgens onze dealer pas tegen de zomer.
De auto moet nog eerst voorgesteld worden in Genève tegen maart en tel daar nog iets bij eer de auto in de showroom is. Dus mei is realistisch volgens mij en de S-Line is volgens mij ook niet meteen bestelbaar, dat is toch gebleken uit andere (nieuwe)modellen.
Als het wel zo is is klaag ik zeker niet hoor maar de info lijkt me niet correct.
Dan spreken de dealers elkaar toch flink tegen want onze volgens onze dealer pas tegen de zomer.
De auto moet nog eerst voorgesteld worden in Genève tegen maart en tel daar nog iets bij eer de auto in de showroom is. Dus mei is realistisch volgens mij en de S-Line is volgens mij ook niet meteen bestelbaar, dat is toch gebleken uit andere (nieuwe)modellen.
Als het wel zo is is klaag ik zeker niet hoor maar de info lijkt me niet correct.
de gewone berline kon je toch ook al bestellen vooraleer ie in de showroom was
Aha, maar spreek jij over de belgische of over de Duitse? Ik zit altijd op de Duitse aangezien de Belgische de slechtste Car Configurator is die er bestaat imo!
Comment