Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 Avant '08
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNaar wat ik vernomen heb komen er inderdaad ook LED achterlichten op als optie.
Meteen nog een optie die ik zou nemen, hehe zal weer dieper in geldbeugel moeten tasten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
Hoe zouden deze staan op de nieuwe Avant ? (in 19 duim)
Staat deze in enig Audi gamma ?
Dit zijn volgens mij de standaardvelgen van de S8 van na de facelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNaar wat ik vernomen heb komen er inderdaad ook LED achterlichten op als optie.
Meteen nog een optie die ik zou nemen, hehe zal weer dieper in geldbeugel moeten tasten
is uw bron echt betrouwbaar want die ledjes geven toch een extra sportief tintje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenis uw bron echt betrouwbaar want die ledjes geven toch een extra sportief tintjeSintruin till I die
Comment
-
http://www.autoforum.be ?
elke dag sta ik op en hoop ik dat er pics van deze prachtwagen zijn
Bij Jennes hoopten ze een avant te kunnen showen bij opening nieuwe showroom (eind maart - begin april).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk meen van wel, maar wie kan je tegenwoordig nog wel vertrouwen ivm auto's die nog gelanceerd moeten worden.
daar heb je wel een punt natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
Hoe zouden deze staan op de nieuwe Avant ? (in 19 duim)
Staat deze in enig Audi gamma ?
het is nog niet op de avant maar hier heb je toch al een beeld van hoe ze staan op de A4 eh E90NBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment