Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    bron?
    en nog zo lang
    garage, op de car config systeem van de garages (dus niet op salon of internet)zou vandaag of morgen een silouette te zien zijn, maar daar zal je niet veel van kunnen maken vrees ik

de eerste leveringen zouden dan voor juni zijn

Comment

• weet iemand of dakrails op een avant standaard zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
        weet iemand of dakrails op een avant standaard zijn?
        Volgens mij zullen ze wel standaard zijn, maar volgens mij wel gewoon zwarte. Als je chrome wilt, zul je moeten bijbetalen volgens mij..

Comment

• Een kleine impressie van de nieuwe Audi A4 Avant voor 2008 /2009.
          De auto wordt onthuld in geneve in maart. Met de motoren van de Huidige A4. De 170pk TDI laat nog even op zich wachten die ze bij de introductie zouden plannen. Dus deze motor type wordt vervolg, Wel uiteraard voor de Diesel publiek 2.0 2.7 en 3.0TDI en de 1.8 120pk 1.8 160pk 3.2 te verkijgen. de A4 Avant is zeer belangrijk voor Audi dit omdat ze hier de meeste aantallen van verkopen statistich gezien.

bron: http://www.audiblog.nl
          link naar artikel: http://www.audiblog.nl/?p=412

Comment

• Ik kan jullie al een eerste basisprijs geven voor de A4 Avant
            A4 Avant 2.0 tdi 136Pk 6 versnellingen = 30.650 euro ( zonder opties , zonder korting )

Comment

• Impressie ziet er wel smooth uit
              Alleen lijkt koffer nogal hoog en smal om te laden.

Comment

• Leveringen van de Avant zullen gemiddeld 4 a 5 maanden worden
                Car Configurator zal online komen vanaf half februari heb ik gelezen

Je kan de Avant nu al bestellen maar dan zonder die eens IRL gezien te hebben (waanzin), eer alles op punt staat (lees veel onduidelijkheden)zijn we dus mei / juni
                In die maanden zal ik ook mijn bestelling plaatsen want wil eerst even de kat uit de boom kijken, vooral ivm de velgen wil ik graag de 19" exemplaren en die zijn in het begin waarschijnlijk niet erbij
                Last edited by E90N; 20/01/2008, 02:52.
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Leveringen van de Avant zullen gemiddeld 4 a 5 maanden worden
                  Car Configurator zal online komen vanaf half februari heb ik gelezen

Je kan de Avant nu al bestellen maar dan zonder die eens IRL gezien te hebben (waanzin), eer alles op punt staat (lees veel onduidelijkheden)zijn we dus mei / juni
                  In die maanden zal ik ook mijn bestelling plaatsen want wil eerst even de kat uit de boom kijken, vooral ivm de velgen wil ik graag de 19" exemplaren en die zijn in het begin waarschijnlijk niet erbij
                  Als ik moet verder gaan op de impressie hierboven zou ik ervoor gaan hoor. Ik heb de berline ook besteld zonder hem IRL te zien. Het blijft natuurlijk een risico. En er zijn inderdaad achteraf leuke opties zoals andere type velgen die aan je neus voorbij gaan. Aan de andere kant rijd je wel enkele maanden exclusief rond. Bij mij speelde andere velgen en nieuwe paketten minder een rol omwille van het leasebudget en het feit dat een sportpakket niet mocht van de werkgever.

Er zijn dus altijd voor -en nadelen aan verbonden.

Comment

• Blijkbaar is het "oude" model nog te bestellen (laatste week nu)
                    Sintruin till I die

Comment

• nog meer van www.audiblog.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vassie Bekijk Berichten
                        nog meer van www.audiblog.nl

Was al oude foto (enkele pagina's terug.
                        Denk dat het meest betrouwbare atm die laatste witte photoshop vanop audiblog.nl is.

Comment

• Op de cc staat hij iig niet meer, tkan dus nemeer lang duren

Comment

• Verkopers aanwezig?

Ik vrees dat we gaan moeten wachten tot maart.

Zijn er hier geen verkopers aanwezig die me een betere offerte kunnen maken dan die ik al heb eigenlijk?

Comment

• Wat krijg je van korting? 10% gaan ze niet geven e, tis een nieuw model ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                Wat krijg je van korting? 10% gaan ze niet geven e, tis een nieuw model ...
                                5,5 % heb i k gekregen voor de A4 Avant, dat was verleden week

Comment

• 7.5% hier

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                  5,5 % heb i k gekregen voor de A4 Avant, dat was verleden week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                    7.5% hier
                                    Je moet een verschil maken tussen fleet en particulier he
                                    7,5 krijg je nooit als particulier denk ik
                                    Sintruin till I die

Comment

• Ja idd is wel onder mijn zaak, sorry voor de confusion.

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Je moet een verschil maken tussen fleet en particulier he
                                      7,5 krijg je nooit als particulier denk ik

Comment

• Ik zal binnenkort terug es binnenspringen bij mijn dealer om te horen.
                                        Ik heb veel te weinig tijd door onze bouw die eind mei moet af zijn want dan is de opening van de nieuwe zaak. Denk dat ik tot dan wacht om te bestellen.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Aktueller Markteinführungstermin der Audi AG

24./25 APRIL 2008 - kann sich jedoch verschieben

S-Line pakket OOK voor de AVANT ;-)

Last edited by E90N; 30/01/2008, 19:38.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X