Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Aktueller Markteinführungstermin der Audi AG

24./25 APRIL 2008 - kann sich jedoch verschieben

S-Line pakket OOK voor de AVANT ;-)

http://www.motor-talk.de/forum/aktio...8244&ajax=true

nog altijd overtuigd van het ext. packet later te plaatsen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
      nog altijd overtuigd van het ext. packet later te plaatsen ??

zeer zeker, bespaarT me veel geld

edit: hier word je op alle vlakken gecontroleerd ......
      Last edited by E90N; 01/02/2008, 02:56.
      Sintruin till I die

Comment

zeer zeker, bespaard me veel geld
        Foei !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Foei !

Hersteld, maar niemand is perfect he !
          Last edited by E90N; 01/02/2008, 03:00.
          Sintruin till I die

Comment

Hersteld, maar niemand is perfect he !
            Nee, dat is waar. Maar door er u op te wijzen wil ik mijn steentje bijdragen tot een spellingsfoutvrij forum wishful thinking

Comment

• gisteren verkoper gezien, de levering van mijn avant staat voorlopig op einde juli
              dus 2 maand later dan bij de bestelling 2 weken geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                Ik kan jullie al een eerste basisprijs geven voor de A4 Avant
                A4 Avant 2.0 tdi 136Pk 6 versnellingen = 30.650 euro ( zonder opties , zonder korting )
                nog iemand prijzen van dealers reeds vernomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                  gisteren verkoper gezien, de levering van mijn avant staat voorlopig op einde juli
                  dus 2 maand later dan bij de bestelling 2 weken geleden
                  Dus ik had gelijk met die lange wachttijden, jammer natuurlijk.
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                    nog iemand prijzen van dealers reeds vernomen?
                    Volgens de info die ik heb zal het ong. 1800€ extra zijn voor de avant. Met als bijkomende opties tov de berline verchroomde (of alu?) dakrails (afhankelijk van de versie) en verduisterde achterruiten. De rest zou (logischerwijs) hetzelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                      Volgens de info die ik heb zal het ong. 1800€ extra zijn voor de avant. Met als bijkomende opties tov de berline verchroomde (of alu?) dakrails (afhankelijk van de versie) en verduisterde achterruiten. De rest zou (logischerwijs) hetzelfde zijn.
                      die 1800 euro klopt, bij mij was het zoveel
                      wat betreft die dakrails, ik veronderstel dat dakrails standaard zijn op een Avant ?
                      ik heb wel het chroomomlijstings pakket genomen, daarin zullen de dakrails in chroom wel zitten zeker?
                      wat zou de prijs zijn van verduisterde achterruiten ?
                      Last edited by ; 02/02/2008, 16:28.

Comment

• Rond de 500 euro?

Comment

• Tegen mij heeft garage gezegd dat Avant wel configureerbaar is maar niet bestelbaar. Pas vanaf week 6 zijn bestellingen mogelijk? :s

Comment

• Het wordt tijd da ik hem ga zien want die A5 begint meer en meer te kriebelen in mijn buik :-D
                            Sintruin till I die

Comment

Het wordt tijd da ik hem ga zien want die A5 begint meer en meer te kriebelen in mijn buik :-D
                              ik gok op volgende week

Comment

Het wordt tijd da ik hem ga zien want die A5 begint meer en meer te kriebelen in mijn buik :-D
                                Verschil tussen een A4 Avant of een A5 is ook wel ..

Comment

Verschil tussen een A4 Avant of een A5 is ook wel ..
                                  ne grote koffer

Comment

Nog eventjes geduld

Maar het duurt voor mij ook al héél lang Ik ben echt benieuwd wat ze met de achterkant gaan doen, zeker de stand van de lichten..

En of er ook LED's komen als achterlichten enzo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      ne grote koffer
                                      En zoveel meer

Comment

En zoveel meer

Da wel: budget wat ik wil uitgeven zit rond de 45k --- 48k max en dat is een beeke krap voor de A5 om die fatsoenlijk uit te rusten
                                        Dus ofwel full option A4 Avant of redelijk kale A5
                                        En dan een gezinsuitbreiding pleit ook voor de Avant ;-)
                                        Sintruin till I die

Comment

Da wel: budget wat ik wil uitgeven zit rond de 45k --- 48k max en dat is een beeke krap voor de A5 om die fatsoenlijk uit te rusten
                                          Dus ofwel full option A4 Avant of redelijk kale A5
                                          En dan een gezinsuitbreiding pleit ook voor de Avant ;-)
                                          de A6 nooit in overweging genomen?

Comment

Working...
                                          X