Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De foto's gaan zeer binnenkort komen..................
    Als we de Auto IRL gezien hebben beslissen we definitief
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      De foto's gaan zeer binnenkort komen..................
      in de garage zeiden ze ofwel, vandaag, nu vrijdag of volgende week vrijdag
      blijkbaar beslissen ze op die dagen, weet niet of dit klopt, van mij mag het morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        De foto's gaan zeer binnenkort komen..................

Kansberekeing: B8 Audi A4 Avant S-Line 20% of Audi A5 2.7 MT 80%
        Zo hard van gedacht veranderd? Ik dacht al, waar is die A4 Avant avatar naartoe?? Hoe komt het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
          Zo hard van gedacht veranderd? Ik dacht al, waar is die A4 Avant avatar naartoe?? Hoe komt het?
          Mijn gedachten zijn inderdaad veranderd, zeker nu we uit eigen ondervinding hebben gezien hoeveel we kunnen inladen in die A5. Waren naar baby2000 geweest en daar vanalles uit de winkel gehaald en ingeladen....
          De Avant blijft maar uit en uit op den duur zul je wel van gedachten veranderen alhoewel ik bij hetzelfde merk blijf he ;-)
          Als ik de Avant met eigen ogen ga zien dan maak ik een keuze en bestel ik (einde van de maand/ begin maart)
          Dan zal de levering zijn voor de maand september en heb ik lang genoeg zonder Audi rondgereden me dunkt.
          Mis de A3 wel maar er komt iets mooiers in de plaats.
          Waar we wel zeker van zijn, als het nu de A5 wordt dan zal de volgende 100% zeker een Avant worden want dat zijn ik en mijn vrouw overeengekomen.

ps: de nieuwe Avatar is de auto waar we mee testgereden hebben
          Sintruin till I die

Comment

• Avant wordt, naar goede Audi gewoonte, weer een stuk knapper dan de berline.

Comment

• Heb twee weken geleden mijn a4 avant besteld aan 7,5%
              Dat was wel het absolute maximum dat de verkoper mocht geven zei hij.

Comment

• Twee weken geleden een A4 avant besteld:

2.0TDI 105 Kw
                Fantoomzwart
                3-zone airco
                accoustic parking system voor en achter
                Alu velgen 5spaak star
                audi soundsystem
                dakhemel in zwart
                hill hold
                inlegplaatsjes hologramme
                multifunctie sportstuur
                verlichtingspakket
                xenon
                zonder kentekens
                verchroomde vensteromlijstingen
                opberg module

Zo dat is em !! Ben nu enkel beginnen twijfelen tussen fantoomzwart of ijszilver... Meningen zijn altijd welkom!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                  Twee weken geleden een A4 avant besteld:

2.0TDI 105 Kw
                  Fantoomzwart
                  3-zone airco
                  Alu velgen 5spaak star
                  audi soundsystem
                  dakhemel in zwart
                  hill hold
                  multifunctie sportstuur
                  verlichtingspakket
                  xenon
                  zonder kentekens
                  opberg module

Zo dat is em !! Ben nu enkel beginnen twijfelen tussen fantoomzwart of ijszilver... Meningen zijn altijd welkom!!

proficiat, wat geven ze bij u al leveringsdatum op?

Comment

• Bedankt!

Juni heeft de verkoper mij beloofd. Is het dan toch mogelijk om de avant al in s-line te bestellen??

Heb trouwens ook nog pack lounge en pack lifestyle plus genomen (bijna het belangrijkste vergeten...)

Comment

Bedankt!

Juni heeft de verkoper mij beloofd. Is het dan toch mogelijk om de avant al in s-line te bestellen??

Heb trouwens ook nog pack lounge en pack lifestyle plus genomen (bijna het belangrijkste vergeten...)
                      ik heb S-Line besteld, maar mijn levering zou pas einde juli zijn

Comment

• Is daar dan al een prijs van uit?? De verkoper zei me dat hij die nog niet kon verkopen omdat er nog geen vaste prijs van was :s

Comment

Is daar dan al een prijs van uit?? De verkoper zei me dat hij die nog niet kon verkopen omdat er nog geen vaste prijs van was :s

bij mij hebben ze de prijs van de S-Line berline genomen,

+ 1700 euro voor de avant

Comment

• morgen in AMS magazine, zou er iets over de A4 Avant staan

Comment

Twee weken geleden een A4 avant besteld:

2.0TDI 105 Kw
                              Fantoomzwart
                              3-zone airco
                              Alu velgen 5spaak star
                              audi soundsystem
                              dakhemel in zwart
                              hill hold
                              multifunctie sportstuur
                              verlichtingspakket
                              xenon
                              zonder kentekens
                              opberg module

ijszilver! er rijdt al "genoeg zwart" rond en het toont geraffineerder, vind ik

Comment

• heb een baby van 4 maand en een peuter van 2,5 jaar en rij momenteel nog met Scenic dus veel ruimte in monovolume. Ik hoop dat de Avant me ook hetzelfde comfort kan geven qua ruimte? En riskeren jullie lederen zetels met 2 x zulk jong geweld??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                                  heb een baby van 4 maand en een peuter van 2,5 jaar en rij momenteel nog met Scenic dus veel ruimte in monovolume. Ik hoop dat de Avant me ook hetzelfde comfort kan geven qua ruimte? En riskeren jullie lederen zetels met 2 x zulk jong geweld??

ik heb toch leer genomen ja

Comment

• Als ze smossen is het handiger om proper te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      ik heb toch leer genomen ja
                                      ook met 2 destructieve, (hopelijk niet teveel)-smerende peuters??

Comment

ook met 2 destructieve, (hopelijk niet teveel)-smerende peuters??
                                        Je hebt toch een koffer voor iets?

Comment

heb een baby van 4 maand en een peuter van 2,5 jaar en rij momenteel nog met Scenic dus veel ruimte in monovolume. Ik hoop dat de Avant me ook hetzelfde comfort kan geven qua ruimte? En riskeren jullie lederen zetels met 2 x zulk jong geweld??
                                          Lederen zetels lijkt me zelfs interessanter bij kinderen! Wij plannen in elk geval ook een kindje en hebben leer genomen.

Comment

Working...
                                          X