Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik alcantara met leder. de kinderstoelen gaan het leder teveel beschadigen vrees ik. ofwel moet je telkens weer de stoelen eruit nemen en verzetten.

Comment

• Besteld!

vandaag besteld met leder...

Andere opties :
      - sportzetels
      - 10 spaak velgen
      - Xenon koplamen+
      - zonder kentekens
      - Pack Lifestyle Plus (Fantoomzwart metaalkleur, GPS Plus, acoustic parking achter, cruise control, alarm, buitenspiegels verwarmd en elektrisch)
      - Pack Lounge (lederen Milano interieur, verwarmde zetels vooraan, lederen multifunctie stuur, binnenspiegel met automatische dag/nachtstand, licht en regensensor)
      - getinte ruiten achteraan (staat niet bij de opties maar is wel besteld)

Nu nog geduldig aftellen tot juli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
        Heb twee weken geleden mijn a4 avant besteld aan 7,5%
        Dat was wel het absolute maximum dat de verkoper mocht geven zei hij.
        Das ook wa ik gehoord heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
          Das ook wa ik gehoord heb
          Ma das ook al een ferme korting voor een wagen die eigenlijk nog niet uit is.

Kan zijn dat het hier al staat, maar het gaat toch over particulierskorting?

Comment

• Ik begrijp eigenlijk niet hoe je een auto kunt bestellen die nog niet in het systeem van Audi zit ??
            Ben al in 2 garages geweest en die vertelden me exact hetzelfde, geen bestelling mogelijk.
            Akkoord, je kan je wel deels op de Berline baseren en er 1700€ bijdoen, maar er zijn ook opties waarvan ze nog niet weten wat ze kosten en of ze eventueel standaard zijn. dakrails bvb, getinte vensters aan de achterkant .......
            Je kan toch geen verkoopsovereenkomst tekenen als je niet alle prijzen hebt ...
            Sintruin till I die

Comment

• nieuwe autobild, van mij mag hij zo komen

Comment

• De meeste mensen zullen het verschil met de oude niet zien. En als ze het al zien, zullen ze denken dat het een facelift is.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                  http://download.autobild.de/dl/43832...-003_Titel.pdf

nieuwe autobild, van mij mag hij zo komen
                  Zeker!! Ziet er heel goed uit! Dan nog getinte ruiten en hij is "af"!

Comment

• De Avant zou ten vroegste half april in de showrooms staan (dedju)
                    Kunnen hem dus niet IRL zien voor de beslissing met de A5.
                    (wachttijd voor A5 is nu al augustus)
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Ik begrijp eigenlijk niet hoe je een auto kunt bestellen die nog niet in het systeem van Audi zit ??
                      Ben al in 2 garages geweest en die vertelden me exact hetzelfde, geen bestelling mogelijk.
                      Akkoord, je kan je wel deels op de Berline baseren en er 1700€ bijdoen, maar er zijn ook opties waarvan ze nog niet weten wat ze kosten en of ze eventueel standaard zijn. dakrails bvb, getinte vensters aan de achterkant .......
                      Je kan toch geen verkoopsovereenkomst tekenen als je niet alle prijzen hebt ...
                      ze hebben voorverkooplijsten liggen
                      en prijslijst zoals ik bv. gebruikt heb bij de mondeo. de helft staat er niet op 9 op 10 maar de meest genomen opties wel.
                      Dan wordt je wagen gebouwd in dezelfde slots zoals de toonzaalmodellen en heb je je wagen een van de eerste. enigste voorwaarde dan is meestal dat je wagen in de toonzaal moet blijven staan tot er een nieuwe geleverd wordt.

Comment

• komaan eh mannen we moetten elkaar hier steunen tegen de wachttijden
                        wacht al een jaar zal nog wel enkele maanden kunnen volhouden zeker

Comment

is dit hem echt??? Staan er meer foto's in het magazine?

Comment

• Ik heb deze week nog eens gebeld naar de garage, en volgens de verkoper zou hij zeker eind februari de bestelling van mijn wagen kunnen plaatsen, volgens hem zou hij dan geleverd worden in juni... afwachten natuurlijk. De foto's en de car configurator zouden volgens hem ook eind deze maand online komen. 7 maart begint het salon in Geneve dacht ik, dus als het niet eind februari is zal het zeker dan zijn... ik heb ook gehoord dat in de loop van maart al testwagens geleverd zullen worden in Kortenberg, in de toonzaal zal volgens mij pas een stuk later zijn (ook juni volgens de verkoper)

Comment

• Officiële foto's eind volgende week?

Waar we al een tijd naar uitkijken is de Audi A4 Avant. De topper in de A4 klasse, einde volgende week te bestellen in Duitsland. En dan ook de officiele pers foto's ervan. Hij staat op 6 maart in de Autosalon van Geneve voor het publiek. Wij zijn er al…

Comment

• Hij zal knapper zijn irl, ben ik zeker van.

E90N, ik zou gaan voor een A4 Avant, compleet naar je goesting, zoals je gepland was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Hij zal knapper zijn irl, ben ik zeker van.

E90N, ik zou gaan voor een A4 Avant, compleet naar je goesting, zoals je gepland was.

Die A5 is ook mijn goesting hoor ;-)
                                  Ik beslis als ik de Avant in levende lijve heb gezien
                                  Sintruin till I die

Comment

Als dat em wordt ben ik blij dat ik niet gewacht heb..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MorpheusBE Bekijk Berichten
                                      Als dat em wordt ben ik blij dat ik niet gewacht heb..
                                      Ik heb ook zeer lang getwijfeld tussen een 318d en een A4. Het zijn beiden prachtige auto's, maar ik denk zeker niet dat de avant in realiteit gaat tegenvallen!

Comment

• hetgeen de verkopers zeggen over de a4 avant klopt niet hoor , ik heb hem al 2 weken geleden besteld volgens afgesproken prijs en word begin juni geleverd, als je te lang gaat wachten verwachten ze langere levertermijnen ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                                          hetgeen de verkopers zeggen over de a4 avant klopt niet hoor , ik heb hem al 2 weken geleden besteld volgens afgesproken prijs en word begin juni geleverd, als je te lang gaat wachten verwachten ze langere levertermijnen ,
                                          Wij hebben ook een vaste prijs gekregen (en contract ondertekend!) maar de echte bestelling kan gewoon nog niet geplaatst worden omdat de nieuwe A4 avant gewoon nog niet bestaat! Waarschijnlijk komen deze week de foto's uit en kunnen de bestellingen geplaatst worden

Comment

Working...
                                          X