Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
    Wij hebben ook een vaste prijs gekregen (en contract ondertekend!) maar de echte bestelling kan gewoon nog niet geplaatst worden omdat de nieuwe A4 avant gewoon nog niet bestaat! Waarschijnlijk komen deze week de foto's uit en kunnen de bestellingen geplaatst worden

Mét aanpassingen aan de prijs, dat kan bijna niet anders...
    Ook al heb je zo'n (voo)contract getekend, ze hebben het recht om prijsaanpassingen te doen aangezien ze niet weten hoe de prijzen zullen staan.
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Mét aanpassingen aan de prijs, dat kan bijna niet anders...
      Ook al heb je zo'n (voo)contract getekend, ze hebben het recht om prijsaanpassingen te doen aangezien ze niet weten hoe de prijzen zullen staan.
      Ja, dat zal dan wel, mijn bestelbon is ook al getekend voor de avant, de verkoper heeft de prijs zelfs nog wat afgerond (gelukkig naar beneden), ik heb niet de indruk dat hij kleine prijsverschillen nog zou doorrekenen. Ze hebben er natuurlijk voordeel bij om de bestelbon al te laten ondertekenen, dan kan je je moeilijk nog bedenken en dan toch naar een ander merk lopen... ik denk trouwens ook dat je bij prijsverhogingen nog altijd het recht hebt om je bestelling te annuleren.

maar ik ga dat toch nooit doen, al moet ik tot september wachten...

Comment

• Het aftellen is begonnen. Morgen de fabrieks foto's van de Nieuwe Audi A4 Avant. Wij hebben het plaatje al gezien. Het zijn weer erg mooie lijnen van de Avant, en de A4 ziet erg strak uit.  De nieuwe A4 Avant staat op de Autosalon van Geneve, waar ook de Q5…

morgen dus de foto's volgens audiblog

Comment

• ge moet u wel wa indekken he , prijs is vastgelegd en contract getekend .
          ze mogen geen prijsaanpassingen doorvoeren als dit ondertekend is .
          heb ik nog gevraagd en staat op papier . als er toch een prijsverschil zou zijn nemen zij dat op zich , in mijn geval toch .

Comment

• LOL, grappige tekening die erbij staat op audiblog

Comment

• Inderdaad, best grappig.

Maar Audiblog zou de Avant al gezien hebben, wat ik eigenlijk wat betwijfel..

"Wij hebben het plaatje al gezien.
              Het zijn weer erg mooie lijnen van de Avant, en de A4 ziet erg strak uit."

Audiblog.nl bestaat volgens mij totaal nog niet zo lang, en ze zouden de foto's al gezien hebben? Oke, dat bv. Autoweek ofzo de foto's al heeft wil ik heel goed verstaan. Was bij de gewone Berline ook zo het geval, het is daar dat hij ook gelekt is net voor de release (iemand had de link onderschept ofzo).

Comment

• t'Is officieel.

Comment

• Eindelijk mogen we deze topic bekijken in "Nieuwe auto's"
                  Aftellen heeft lang genoeg geduurd

Comment

• Wooooooooooh

Comment

• Auto is officieel voorgesteld.
                      Hier is het nu te doen.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                      X