Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 Avant '08

Zijn er al foto's van deze auto ?
    (kan er niet echt vinden)
    Denken jullie dat de achterkant op de A6 gaat lijken want dan is de keuze snel gemaakt !
    Sintruin till I die

WTF ???

De A4 is pas een goe jaar (misschien 2) geleden helemaal vernieuwd ...
    Dus een nieuwe zit er nie aan te komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
      WTF ???

Bwa, dat weet ik nog niet hoor.
      De huidige A4 (B7) is een faceliftmodel (van de B6), maar wel een grondige facelift natuurlijk.
      De basis echter, is bijna identiek aan de B6, en het interieur is zelfs ongewijzigd gebleven en dateert dus van 2001.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
        WTF ???

dan zou er in theorie volgend jaar of tenlaatste in 2008 een nieuwe A4 moeten komen.

Comment

idd, in 2008 zal normaliter een nieuwe A4 het daglicht zien.
          tegen die tijd zullen er trouwens nog een aantal nieuwe audi modellen verschijnen.
          4 rings driver

Comment

Dit exemplaar ben ik tegengekomen, als het deze is wacht ik tot dan en is mijn keuze gemaakt....

Bijgevoegde Bestanden
            Sintruin till I die

Comment

Er werd toch heeeeel wat aangepast ...

Zelfs een deel van de achterophanging, dacht ik.
              Dit mag toch worden gezien als nieuw model

Hoe lang was de B6 op de markt ?
              Last edited by ; 29/07/2006, 09:51.

Comment

De B5 heeft 6 jaar van de band gebold en de B6 heeft 5 jaar van de band gerold.

B6 is inderdaad kort maar het is niet zoveel korter als de periode van de B5 !!
                Maar wanneer we de B7 als facelift aanzien zal de B6 + B7 dus 8 jaar meegaan ... wat dan weer lang is tegenover de B5 !!

Ik denk dat audi gewoon niet zoveel aandacht schenkt zoals BMW of Mercedes aan de leefcycli van hun wagens ...

Enfin ik zal het jammer vinden als de B7 maar 3 jaar zal meegaan

Comment

Als we kijken naar de Audi A6, dan zien we dat het vorige model precies 7 jaar op de markt geweest is ('97 - '04), terwijl de A8 net een jaartje langer op de markt is geweest ('94 - '02).

De huidige A4 (berline) werd in Duitsland op de markt gebracht eind 2000. De Avant kwam een half jaar later.

Ik vermoed dus dat de er een nieuwe A4 berline zal zijn ergens begin 2008, en dat de Avant dan opnieuw een half jaar later uitkomt, nl eind 2008...
                  Dat is dus nog 2,5 jaar wachten...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ook komt de "RS" versie meestal een 2tal jaar voor het nieuwe model uit, dus 2008 is het meest realistische (ook autobild en AMS hadden enkele photoshops als ik me niet vergis)

Comment

Om er zeker van te zijn dat de A4 cash-cow bovenaan de verkooplijst blijft staan zijn de plannen als volgt. Audi zal eerst de A5 introduceren (begin 2007), verolgens komt de nieuwe A4 sedan (eind 2007) en de nieuwe A4 Avant (midden 200 en als laatste de Audi Roadjet (eind 200, De Q5 en de A5 cabrio komen in 2009. bron:autoblog.nl

Dit ziet er ook veelbelovend uit..........

Last edited by E90N; 29/07/2006, 13:42.
                      Sintruin till I die

Comment

B7 is geen nieuw model, maar inderdaad een facelift van de B6. Je kan die twee niet apart rekenen, die worden overal en door iedereen als "één generatie" gezien.

Comment

Dit nieuws is en voordeel voor de BMW voor onze nieuwe wagen! Die impressie van Autobild is echt prachtig wel!

Comment

er zijn wel geruchten dat er een A4 sportback komt, waaarschijnlijk apart van de avant

als dit klopt wordt dit men nieuwe lievelingsauto naast de A3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                              er zijn wel geruchten dat er een A4 sportback komt, waaarschijnlijk apart van de avant

Dubbelpost, foto had ik al geplaatst ;-)
                              Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                                Dubbelpost, foto had ik al geplaatst ;-)
                                ja ik zie zelf ook niet veel verschil maar die van jou zou volgens autobild de avant zijn en die van mij de sportback veel verschil is er niet maar let eens op de overhang achter en de 3e ruit is korter
                                en nu staat de achterkant er ook hé
                                maar als je wilt haal ik em weg hoor
                                Last edited by stradge; 31/07/2006, 00:38.

Comment

de impressies van deze maker zijn meestal niet betrouwbaar, maar wel eens leuk om naar te kijken he

Comment

Da duurt nogal lang eer er meer foto's te vinden zijn.....
                                    Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje
                                      idd, in 2008 zal normaliter een nieuwe A4 het daglicht zien.
                                      tegen die tijd zullen er trouwens nog een aantal nieuwe audi modellen verschijnen.
                                      Offtopic, maar welke modellen worden hier bedoeld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge

A3 sportback is eigenlijk gwn een A3avant maar ze willen hem niet avant noeme

dus ik zie geen A4 sportback los van een A4 avant

Comment

Working...
                                        X