Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De B7 werd door audi aangekondigd als 'new audi A4', hoewel 'ie niet meer was dan een facelift. Dus aangezien we een goed half jaar geleden de RS-varianten op ons afgevuurd gekregen denk ik persoonlijk medio/eind 2008 voor de nieuwe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
      A3 sportback is eigenlijk gwn een A3avant maar ze willen hem niet avant noeme

dus ik zie geen A4 sportback los van een A4 avant
      njaa, het sportback concept is toch nog anders dan een avant. avant is écht combi terwijl sportsback eerder 'rond' is vanachter maar geen echte break...
      (vind ik)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS
        njaa, het sportback concept is toch nog anders dan een avant. avant is écht combi terwijl sportsback eerder 'rond' is vanachter maar geen echte break...
        (vind ik)
        goh
        je kan zeggen dat ze gwn de A3 stijl willen behouden

Comment

ik denk een onrealistische shop op basis van de nieuwe RS4, maar tis nie slecht

Comment

Zeker niet slecht! Die gaat er blijkbaar op vooruit!

Comment

Ergens nog nieuws? Ne collega van mij heeft naar de Audi garage gebeld en die verkoper zei dat de nieuwe A4 sedan voor maart-april zou voorzien zijn en de Avant voor 6 maand nadien? Dus zo ergens rond september - oktober - november

Iemand meer info hierover?

Comment

Zoals het er nu naar uit ziet debuteerd de B8 A4 sedan tijdens de I.A.A.Frankfurt 2007.

Hans.

Comment

Hier is de nieuwe A4 sedan voorzien voor 2008.

(bron: www.automobilmag.com)
                  2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                  2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

...En nu ben ik weer blij dat we hem al besteld hebben (huidige model)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbaser

Zeer origineel gemaakt... de huidige A4 met wat nieuwe Audi-stijlkenmerken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbaser

Die voorkant is compleet scheef, wat een slechte shop. Volgens mij zal 'ie wel véél vernieuwender zijn dan dit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                          Die voorkant is compleet scheef, wat een slechte shop. Volgens mij zal 'ie wel véél vernieuwender zijn dan dit!
                          precies de lichten van een honda accord of zo.
                          Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                          VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Nu je't zegt ja, ze trekken er verdomd goed op. Zolang de achterkant van de avant maar niet zoals die van de Accord Tourer (of hoe noemen ze die break daar) wordt!

Comment

Hier nog ne foto gevonden. Waarschijnlijk photoshop ma bon, tzijn maar impressies e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Nu je't zegt ja, ze trekken er verdomd goed op. Zolang de achterkant van de avant maar niet zoals die van de Accord Tourer (of hoe noemen ze die break daar) wordt!
                                hopelijk inderdaad gaan Corbeillard Sport
                                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Ik heb het nooit begrepen waarom Audi op 3 jaar tijd een facelift uitvoerde waarvan de facelit uiterlijk zo sterk was dat het op een nieuw model leek

Vond model 2001-2004 nochtans het mooiste model van de A4!

Comment

De sedan kan me niet bekoren (photoshop foto dan), maar IRL zal die wel anders uit gaan zien dan deze.
                                    Nog altijd geen foto's van de Avant want alleen deze interesseert me? ;-)
                                    Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      De sedan kan me niet bekoren (photoshop foto dan), maar IRL zal die wel anders uit gaan zien dan deze.
                                      Nog altijd geen foto's van de Avant want alleen deze interesseert me? ;-)
                                      Idem hier, maar niks meer van gehoord eigenlijk.

Is er al wat meer info over de datum? 2008 staat in het topic? Maar een verkoper van een Audi garage zei me ergens september-oktober-november 2007

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                        Idem hier, maar niks meer van gehoord eigenlijk.

Is er al wat meer info over de datum? 2008 staat in het topic? Maar een verkoper van een Audi garage zei me ergens september-oktober-november 2007
                                        ik denk dat de verkoper de sedan bedoeld, de avant waarschijnlijk enkele maanden later
                                        ik zie er echt naar uit

Comment

Hij zei dat de Sedan voor april mei al zou zijn. Leek mij ook wel wa vroeg, ma bon, hij werkt bij Audi e, ikke ni

Comment

Working...
                                          X