Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zou de A4 starten met de R36 motor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      En dat is? Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik weet het ni Een common rail motor?

effe gezocht op google

Volkswagen brengt de snelle Golf daar direct uit als R36 met grotere en sterkere motor
      Wat is er daar zo speciaal aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
        Wat is er daar zo speciaal aan?
        dat is daar zo speciaal aan

Die Beschleunigung von Null auf 100 km/h absolviert der Passat in 5,6 Sekunden (Limousine) und in 5,8 Sekunden der Variant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
          Nee, de nieuwe A4 zal de nieuwe 2.8 liter V6 FSI valve-lift motor krijgen met 210 pk.
          Verder zal ook de 3.2 liter V6 FSI met valve-lift uitgerust gaan worden waardoor hij 300 pk gaat leveren.
          De R36 motor is voor dwars gebruik gemaakt.

Hans.

Comment

ff onderwerp weer opfrissen
            nieuwe foto's ???
            Sintruin till I die

Comment

Ik niet

Hup, topic weer naar boven Ik wil foto'sssssssssssssss want ben geïnteresseerd

Nog iets geweten van lanceringsdata?

Comment

heb nog iets gevonden, tis een shop die hoogstwaarschijnlijk niet betrouwbaar is, maar je moet ergens naar kijken hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Dit exemplaar ben ik tegengekomen, als het deze is wacht ik tot dan en is mijn keuze gemaakt....

de impressies van autobild zitten er in de meeste gevallen het dichtstbij
                  of hebben er ten minste wat trekjes van kijk maar eens hier
                  ik hoop ook dat het deze wordt

Comment

Hmm, die link had ik nog ni gevonden

Deze foto's dus

Sedan

Wel rare lampen vanachter

Comment

Deze foto's dus

Sedan

Dit zijn nog scoops die aan het huidige model voorafgingen zeker !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                        Dit zijn nog scoops die aan het huidige model voorafgingen zeker !
                        Volgens mij zijn het ook scoops die de huidige facelift indertijd moesten onthullen.

Comment

Deze foto's dus

Sedan

zijn idd impressies van de facelift (b7)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            zijn idd impressies van de facelift (b7)
                            gelukkig want ik zou nie echt tevreden zijn met deze uitvoering
                            Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              gelukkig want ik zou nie echt tevreden zijn met deze uitvoering
                              ik ook niet, maar tis zeker een impressie van de facelift hoor.
                              Geef mij de groene maar!!!

Comment

geen nieuwe foto's of info ???
                                Sintruin till I die

Comment

Audi A4: Een compacte A6
                                  Dit jaar zal Audi de nieuwe A4 (grote foto) nog voorstellen. De verkoop van Audi's geldkoe zal wellicht pas begin volgend jaar van start gaan. Naar goeie gewoonte staat er een berline vierdeurs, een Avant en iets later ook een cabriolet op het programma. Op technisch vlak houdt men vast aan de architectuur met een motor die in de lengterichting wordt ingeplant. Dat maakt de wagen comfortabeler. Precies daar verschilt de A4 fundamenteel van de VW Passat die een dwars gemonteerde motor heeft. De A4 zal er als een compacte A6 gaan uitzien. Op basis van de A4 zal men ook een A5 coupé gaan bouwen. Op een iets langere termijn moet het rijtje worden aangevuld met de Q5. Dat wordt een lightversie van de Q7. De Q5 moet vooral BMW X3-klanten afsnoepen.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Tis hier wel het "avant" topic e

Hier is het sedan topic http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=15501

Comment

Tis hier wel het "avant" topic e

Hier is het sedan topic http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=15501

Waarom post je er dan zelf foto's van

Comment

Nu gaan we weer offtopic ... Ik heb gewoon de link geopend van de poster boven mij en de foto's daar geplaatst. Daar zijn trouwens 2 van de 3 foto's een Avant. Hier staat enkel een foto van een sedan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten

Audi A4: Een compacte A6
                                          Dit jaar zal Audi de nieuwe A4 (grote foto) nog voorstellen..... De A4 zal er als een compacte A6 gaan uitzien. www.hln.be
                                          Dat hoop ik ten zeerste, de A6 Avant vind ik wow en dat mis ik bvb bij de A4 Avant.
                                          Maar als hij veel trekjes van de A6 krijgt zal ik onmiddellijk verkocht zijn.
                                          bvb LED technologie achter, Navi bediening en compu op middenconsole met knop .....
                                          De motorkeuze zal afhangen met welke combinatie de Quattro de tip 6 zal hebben in dieseluitvoering. De 3.0 is fiscaal alleszins niet echt interessant voor mij.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X