Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    zeker niet als je deze vergelijkt met de nieuwe MB C-klasse
    En die bevinden zich voor het moment dan ook in volledig vergelijkbare situaties

NAH!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
      En die bevinden zich voor het moment dan ook in volledig vergelijkbare situaties

NAH!
      idd kleinen, je kan beide onmogelijk met elkaar vergelijken hé
      vergelijk liever met de huidige vectra break, ook daar is iets te rapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        basisprijs 26.999 voor berline en 2.000 erbij voor avant
        is minder dan 30k en relatief volledig uitgerust dankzij de gratis pack premium
        fleettarieven zijn nog interessanter
        Stefanus overdrijft maar het zijn inderdaad geen elitaire prijzen meer voor de huidige A4
        Dan spreek je over de basisidiesel zonder al teveel tralala (buiten die packs)
        Ik spreek over een min of meer aanzienbare A4 2liter automaat met ewa opties zoals xenon, Bose, leder....
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
          Bijna gratis??

Morgen eens achter een Audi A4ke gaan dan
          Mits gebruik van packs komt een Audi A4 goedkoper uit dan een vergelijkbare Passat. Vroeger was 't omgekeerd.

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Dan spreek je over de basisidiesel zonder al teveel tralala (buiten die packs)
          Ik spreek over een min of meer aanzienbare A4 2liter automaat met ewa opties zoals xenon, Bose, leder....
          En wat denk je dat 't meeste verkocht wordt in België. 'n Basisdiesel of 't gene dat jij daar opsomt.
          85% van de audi's die hier rondrijden moeten nog manueel hun ramen afdraaien achteraan. De basismodellen dus

Comment

• pfff, man ik wil de nieuwe A4 avant zo hard he. jammer dat die niet tegen eind dit jaar, begin volgend jaar uitkomt. en een 'oud' model A4 avant wil ik niet echt meer bestellen met het autosalon. niemand weet wschl een vrij correcte datum wanneer deze wagen gaat uitkomen ??

ik ga eens horen bij audi denk ik.
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              dan moet je dat op voorhand zeggen hé, het zijn idd vanaf prijzen van de 1.9tdi 115pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                pfff, man ik wil de nieuwe A4 avant zo hard he. jammer dat die niet tegen eind dit jaar, begin volgend jaar uitkomt. en een 'oud' model A4 avant wil ik niet echt meer bestellen met het autosalon. niemand weet wschl een vrij correcte datum wanneer deze wagen gaat uitkomen ??

Die weten het zelf ni zeker denkik Ik heb al een paar maanden geleden geïnformeerd: september - november voor de sedan, begin 2008 voor de Avant. Maar ondertussen naderen we de datums en zijn er nog niet heel veel spyshots te vinden

Comment

• sucks
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• De timing van de Avant pas eigenlijk precies in mijn plaatje.
                    Voorjaar 2008, de eerste van de band wil ik sowiezo niet en na een tijdje komt
                    de S-Line toch pas uit dus augustus 2008 zal mijn bestelling wellicht bij de dealer zijn.
                    En mijn A3'tje jammergenoeg de deur uit.
                    Sintruin till I die

Comment

• nieuws over de S4 bij AMS

een 3.0 TFSI met 333 pk

een rs4 met hetzelfde blok zou 430pk krijgen (al vind ik dit dat twijfelachtig, slechts 5 pk verschil?)
                      de rs5 daarintegen krijgt de aangeblazen v8 met 450 pk

Comment

• Info blijft zeer moeilijk te vinden en dealers blijven zeer vaag !

Hier en daar lees ik wat info maar zijn allemaal SPECULATIES
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Sintruin till I die

Comment

• hmm, in die laatste zit verdacht veel A3 sportback-lijn in

Op die foto lijkt de A4 avant klein, ofwel zijn de wielen 20 inchers ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Info blijft zeer moeilijk te vinden en dealers blijven zeer vaag !

Hier en daar lees ik wat info maar zijn allemaal SPECULATIES
                            die shop heb ik nog gemaakt, verwacht niet dat er veel van klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                              pfff, man ik wil de nieuwe A4 avant zo hard he. jammer dat die niet tegen eind dit jaar, begin volgend jaar uitkomt. en een 'oud' model A4 avant wil ik niet echt meer bestellen met het autosalon. niemand weet wschl een vrij correcte datum wanneer deze wagen gaat uitkomen ??

Normaal komt een nieuwe A4 altijd in october uit het Avant model een jaar later
                              Het nieuwe Avant model is een kleine A6 Avant met ook die achterlichten
                              Een oud model zou ik zeker niet kopen want daar krijg je zeker spijt van achteraf
                              Last edited by ; 15/07/2007, 12:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gemballa Bekijk Berichten
                                Normaal komt een nieuwe A4 altijd in october uit het Avant model een jaar later
                                Het nieuwe Avant model is een kleine A6 Avant met ook die achterlichten
                                Een oud model zou ik zeker niet kopen want daar krijg je zeker spijt van achteraf
                                Voor iemand die geen belang hecht aan het laatste model te hebben is een A4 van het huidige model ideaal. Waar voor je geld door alle packs en een wagen zonder kinderziektes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Voor iemand die geen belang hecht aan het laatste model te hebben is een A4 van het huidige model ideaal. Waar voor je geld door alle packs en een wagen zonder kinderziektes
                                  Qweet het !
                                  In 1985 oct een Audi 80 gekocht einde reeks ! Had al snel spijt
                                  In 2000 maart een nieuwe gekocht met de meeste opties gratis toonzaalmodel
                                  Toen de nieuwe uitkwam kon ik een borstel opeten
                                  Nu in maart 2006 weer een nieuwe moeten kopen ! Vond de oudere A4Avant model 2003 ook zeer mooi
                                  Alhoewel deze ook niet mis is maar had liever het kontje van de A6 Avant op de A4 gezien
                                  En zo is het altijd iets maar ik blijf plezier beleven om met een A4 te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten

Pack Premium gratis:
                                    • metaalkleur,
                                    • lederen stuur,
                                    • elektrische buitenspiegels plus ontdooiing,
                                    • volumetrisch en perimetrisch alarm,
                                    • snelheidsregelaar,
                                    • Acoustic Parking System achteraan,
                                    • 15-spakige 16"-velgen.
                                    Uw voordeel : tot € 3.575,55

Pack Discover Plus:
                                    • Gps Plus met dvd (kleurenkaart),
                                    • boordcomputer in kleur,
                                    • Cd-lader (6 cd’s),
                                    • multifunctioneel stuur.
                                    Uw voordeel : tot € 3.317,75

Pack Premium Plus:
                                    • Pack Premium,
                                    • lederen interieur «Volterra»,
                                    • verwarmbare voorzetels,
                                    • achteruitkijkspiegel met aut. dag/nacht stand, regensensor, aut. koplampen.
                                    Uw voordeel : tot € 5.279,90

De packs die ze aanbieden even van de site gehaald.
                                    Dus de packs die ze aanbieden zijn idd niet slecht, maar om er een iets of wat een knappe A4 van te maken ben je nog altijd vrij veel geld kwijt en binnen een goed half jaar zit je met een vorig model..
                                    Dus als er dan niet om geeft met een vorig model rond te rijden, dan geef je er volgens mij toch ook niet om of je nu lederen / verwarmde zetels , elektrische spiegels, etc. hebt of niet..

Ivm het nieuw model, toen ik ongeveer 2 maand geleden mijne wagen ging afhalen bij de garage zei de verkoper mij dat de A4 Berline er in het najaar zal zijn en de A4 Avant in het begin van 2008.

Comment

• Onze garagist zei ook Berline najaar 2007 maar de Avant pas tegen de zomer van 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                                        Pack Premium gratis:
                                        • metaalkleur,
                                        • lederen stuur,
                                        • elektrische buitenspiegels plus ontdooiing,
                                        • volumetrisch en perimetrisch alarm,
                                        • snelheidsregelaar,
                                        • Acoustic Parking System achteraan,
                                        • 15-spakige 16"-velgen.
                                        Uw voordeel : tot € 3.575,55

Pack Discover Plus:
                                        • Gps Plus met dvd (kleurenkaart),
                                        • boordcomputer in kleur,
                                        • Cd-lader (6 cd’s),
                                        • multifunctioneel stuur.
                                        Uw voordeel : tot € 3.317,75

Pack Premium Plus:
                                        • Pack Premium,
                                        • lederen interieur «Volterra»,
                                        • verwarmbare voorzetels,
                                        • achteruitkijkspiegel met aut. dag/nacht stand, regensensor, aut. koplampen.
                                        Uw voordeel : tot € 5.279,90

De packs die ze aanbieden even van de site gehaald.
                                        Dus de packs die ze aanbieden zijn idd niet slecht, maar om er een iets of wat een knappe A4 van te maken ben je nog altijd vrij veel geld kwijt en binnen een goed half jaar zit je met een vorig model..
                                        Dus als er dan niet om geeft met een vorig model rond te rijden, dan geef je er volgens mij toch ook niet om of je nu lederen / verwarmde zetels , elektrische spiegels, etc. hebt of niet..

Ivm het nieuw model, toen ik ongeveer 2 maand geleden mijne wagen ging afhalen bij de garage zei de verkoper mij dat de A4 Berline er in het najaar zal zijn en de A4 Avant in het begin van 2008.
                                        M'n vader heeft vandaag een A4 besteld met die 3 packs, en dan nog een 4-5 andere opties. Daarbovenop nog eens 10.5% korting, en je doet eigelijk wel een mega-deal

Die 3 packs alleen zijn al tegen de 9000€ waard. Ok t'is een 'oud' model straks, maar eindeserie heeft ook zo zijn voordelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          Ok t'is een 'oud' model straks, maar eindeserie heeft ook zo zijn voordelen
                                          die straks lijkt toch nog ver weg hoor
                                          uw vader heeft lekkere deal gemaakt
                                          hoe zit het met de leveringstermijn?

Comment

Working...
                                          X