Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    die straks lijkt toch nog ver weg hoor
    uw vader heeft lekkere deal gemaakt
    hoe zit het met de leveringstermijn?
    vrij lang eigelijk...begin oktober

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      dikke 3 maanden, ça va nog

Comment

• heb er toch nog wel mijn twijfels over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Heb verleden jaar ook 3 mndn moeten wachten en dan maar met een POLO met 57 pk rondgereden!
          Ik werd er stil van & was zo blij om terug een A4 TJE TE HEBBEN

Comment

• Heb tijdens de A3 meeting geruststellende info gekregen over de nieuwe A4 Avant.
            (info van hoofdsponsor meeting)

Er zijn idd al dealers die de wagen IRL hebben gezien !

Ik ben alleszins gerustgesteld, ook over de termijn want past precies in mijn plaatje ;-)

Alleen wanneer de S-Line versie uitkwam wist hij niet (tja)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Ik ben alleszins gerustgesteld, ook over de termijn want past precies in mijn plaatje ;-)

Alleen wanneer de S-Line versie uitkwam wist hij niet (tja)
              Welke datums heeft hij u dan gegeven? Die die hier al staan of nog andere
              ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                Welke datums heeft hij u dan gegeven? Die die hier al staan of nog andere
                ?

Sedan bestelbaar vanaf eind september 07
                en Avant vanaf maart/ april 08 bestelbaar

1.9 TDi zou volledig wegvallen (info stond al hier)
                Sintruin till I die

Comment

• Mja, die data zijn nog altijd dezelfde als die die ze mij eind 2006 hebben doorgegeven

Stipt zijn ze precies wel

Comment

• t'zijn momenteel idd lekkere condities op de audi A4
                    Mijn vader heeft tweetal maanden geleden zijn krabbel gezet onder de bestelbon voor de volgende.
                    Audi A4 avant 2.0tdi multitronic
                    Kwartsgrijs
                    pack premium
                    pack discovery
                    pack premium plus 5 armen trapezium
                    alcantara - leder sportzetels
                    afneembare trekhaak
                    dakrailings + vensteromlijsting verchroomd
                    electrische zetels vooraan met geheugen aan bestuurderszijde
                    alu facet inleg
                    electrisch schuifdak in glas
                    xenon

Komt al bij al toch op een korting van een goei 20% op de normale prijs.
                    En vermits het mijn pa niet uitmaakt dat hij binnen een jaartje een oud model heeft, is het moeilijk om aan deze condities te weerstaan.

Comment

• mai dat wordt een knappe A4
                      lekker full-option!

Comment

• Deze maand zouden de eerste "echte" foto's moeten verschijnen !
                        Ik kijk ernaar uit moet ik eerlijk zeggen.
                        Sintruin till I die

Comment

• en ik ZEKER... spannende tijden. ik hoop dat hij evt bestelbaar is met het autosalon
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                            en ik ZEKER... spannende tijden. ik hoop dat hij evt bestelbaar is met het autosalon
                            Als je net als ik op de Avant wacht moet ik je helaas teleurstellen (vanaf voorjaar 08 bestelbaar)
                            De Sedan is in België vanaf september bestelbaar !
                            Sintruin till I die

Comment

• da's klote en ook vrij 'dom' van audi om hem nog niet bestelbaar te maken met het salon.
                              nu ja, dan hoop ik dat er acties zijn bij het voorbestellen. ik ben wel nogal sceptisch bij het voorbestellen want ik zou die liever al eens testgereden hebben, maar de sedan zal wel een goeie indruk geven zeker ?

Comment

da's klote en ook vrij 'dom' van audi om hem nog niet bestelbaar te maken met het salon.
                                nu ja, dan hoop ik dat er acties zijn bij het voorbestellen. ik ben wel nogal sceptisch bij het voorbestellen want ik zou die liever al eens testgereden hebben, maar de sedan zal wel een goeie indruk geven zeker ?

Tja, ik persoonlijk verkies om géén auto te nemen die als eersten van de band komen.
                                De kans op kinderziektes is nog groot (zeker bij nieuw model) en mijn ervaring is dat na verloop van tijd er nieuwigheden bijkomen die niet in het begin waren.....
                                Plus ik verkies een S-Line en die is sowiezo niet in begin leverbaar....

Al een gedacht welke motorisatie en opties je neemt?
                                Sintruin till I die

Comment

Tja, ik persoonlijk verkies om géén auto te nemen die als eersten van de band komen.
                                  De kans op kinderziektes is nog groot (zeker bij nieuw model) en mijn ervaring is dat na verloop van tijd er nieuwigheden bijkomen die niet in het begin waren.....
                                  Plus ik verkies een S-Line en die is sowiezo niet in begin leverbaar....
                                  Deze mening heb ik ook. Ben ook niet zo voor de eerste van de band..

Mijn vader is waarschijnlijk vanzin de nieuwe A4 te kopen, maar ik zou hem dan graag met S Line en zo'n dingen erop. En dit is, zoals je zegt, inderdaad niet beschikbaar van in het begin. En ik zou hem ook wel graag eens testrijden (lees: mee rijden met mijn vader), voor we hem kopen..

Comment

• mja kinderziektes bij auto's zijn toch minder dan bij consoles bvb. ik zou een van de eerste nemen omdat mijn vrouw toch vrij dringend een nieuwe nodig heeft, maar nu zou ze misschien langer willen wachten.

ik zou alleszins niet de lichtste motorisatie nemen want die zijn meestal te licht. ik zou voor een minimum van +/- 130 pk gaan om comfortabel te zijn. qua opties weet ik het nog niet, dat is beetje in functie van het budget. doodgraag een MMI advanced, maar is zeker geen vereiste. de vereiste opties zijn:
                                    - parkeersensoren
                                    - verwarmbare voorzetels
                                    - velgen

daarnaast weet ik het zo nog niet. ik zie dat meestal als ik hem configureer. ik zou ook graag xenon lampen, quattro, advanced key, getinte ruiten, .. en oz hebben. je weet wel de dingen die het aangenaam maken, maar aangenaam is duur

Comment

mja kinderziektes bij auto's zijn toch minder dan bij consoles bvb. ik zou een van de eerste nemen color=red]omdat mijn vrouw toch vrij dringend een nieuwe nodig heeft[/color], maar nu zou ze misschien langer willen wachten.

ik zou alleszins niet de lichtste motorisatie nemen want die zijn meestal te licht. ik zou voor een minimum van +/- 130 pk gaan om comfortabel te zijn. qua opties weet ik het nog niet, dat is beetje in functie van het budget. doodgraag een MMI advanced, maar is zeker geen vereiste. de vereiste opties zijn:
                                      - parkeersensoren
                                      - verwarmbare voorzetels
                                      - velgen

daarnaast weet ik het zo nog niet. ik zie dat meestal als ik hem configureer. ik zou ook graag xenon lampen, quattro, advanced key, getinte ruiten, .. en oz hebben. je weet wel de dingen die het aangenaam maken, maar aangenaam is duur
                                      Dacht da uw vrouw de auto nodig had, terwijl gij de auto samenstelt (lol)
                                      Zou zij dan willen rijden met 18ers of 19ers die meestal harder aanvoelen op de weg?
                                      Als je quattro opteert dan zit je toch al van motorisatie rond de 2.7 in diesel voor de A4
                                      Die MMI is bij mij ook een prioriteit evenals de LED en zoveel andere dingen.....
                                      Sintruin till I die

Comment

Dacht da uw vrouw de auto nodig had, terwijl gij de auto samenstelt (lol)
                                        Zou zij dan willen rijden met 18ers of 19ers die meestal harder aanvoelen op de weg?
                                        Als je quattro opteert dan zit je toch al van motorisatie rond de 2.7 in diesel voor de A4
                                        Die MMI is bij mij ook een prioriteit evenals de LED en zoveel andere dingen.....
                                        Kon je geen Quattro verkrijgen op een 2.0l TDi van 140 pk i.p.v. de 136 pk versie? Ik dacht dat dit zo was bij de huidige facelift (B7), of vergis ik mij?

Wat je dan natuurlijk wel als nadeel hebt, is dat een Quattro-systeem toch wel wat meer weegt. Dus het is interessanter om dan de 2.7l TDi te nemen zoals hierboven vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Kon je geen Quattro verkrijgen op een 2.0l TDi van 140 pk i.p.v. de 136 pk versie? Ik dacht dat dit zo was bij de huidige facelift (B7), of vergis ik mij?

Wat je dan natuurlijk wel als nadeel hebt, is dat een Quattro-systeem toch wel wat meer weegt. Dus het is interessanter om dan de 2.7l TDi te nemen zoals hierboven vermeld.
                                          In de A3 was dit wel het geval en ik heb al gehoord dat dit eigenlijk maar de limiet is hoor dus voor een A4 Avant is dit niet echt interessant.
                                          En er is echt geen verschil tussen een 136pk versie en 140pk (officieel wel natuurlijk), tot je beiden eens op een testbank zet en dan zou je grote ogen open trekken ;-)
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X