Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laatste nieuws heet van de naald.

A4 zal beschikbaar worden in 2.0 TDI common Rail in 140 en 170 pk.

Hij zal geen leds hebben. Voorkant zoals A5.

A3 cabrio bestelbaar vanaf februari 2008 en premiere op autosalon Brussel.

Meer kan ik nog niet vertellen.

Dit even ter info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
      Ook de achterkant niet? Dus als je bijvoorbeeld Xenon Lights als optie neemt, krijg je dan vanachter geen LED's?

Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
      Meer kan ik nog niet vertellen.
      Ook niet perongeluk?

Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
      Dit even ter info.
      Waarvoor dank .

Comment

• datums wil ik hebben.. DATUMS !!!! (van de avant dan toch)

ik wil een nieuwe auto
        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• De Avant zal bestelbaar zijn vanaf februari 2008, net zoals de A3 Cabrio.

A5 cabrio bstelbaar vanaf 10/ 2008 met stoffen dak.

De A6 krijgt een minuscule face-lift in 2008.......

tipjes van de sluier zijn het, tipjes.......

Comment

• enig idee vanaf wanneer de A4 test te rijden is ?? of de A4 avant ?
            of is dat ook pas vanaf ze released zijn?
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

pain the ass voor Audi.
              Verlies van heel het 1.9 fleetmarkt.

Comment

• daar vrees ik ook wat voor, maja, mij kan het nie schelen want heb toch geen lease

langs den andere kant gaat audi dan wel weer terug wat "exclusiever"

Comment

Laatste nieuws heet van de naald.

Dit even ter info.
                  Ik weet niet waar je je info haalt maar mijn Audi bron zegt dat er wel LEDS zijn (zeker aan de achterkant)
                  En zo heet van de naald is uw info niet want we wisten dat de 1.9 ging wegvallen en starten vanaf 2.0 140pk...

Info Audi dealer die de Avant al gezien heeft:
                  De nieuwe A4 is duidelijk afwijkend tov de A5 (mn. koplampen en schouderlijnen).
                  LED's zijn wel degelijk bestelbaar.
                  Eind augustus komen de officiële foto's.
                  Last edited by E90N; 07/08/2007, 21:09.
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                    pain the ass voor Audi.
                    Verlies van heel het 1.9 fleetmarkt.
                    Ik dacht toch dat ze bezig waren met een 1.6 TDI die oa in 110 pk-vorm verkrijgbaar zal zijn. Misschien is dat een oplossing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy Bekijk Berichten
                      Ik dacht toch dat ze bezig waren met een 1.6 TDI die oa in 110 pk-vorm verkrijgbaar zal zijn. Misschien is dat een oplossing.
                      indien dit waar is dan is dit een zeer slimme zet

Comment

• Info door D'Ieteren.

Ivm de leds. Ze zijn niet standaard, of ze bestelbaar zijn dat weet ik niet. Mijn bazin heeft hem ook al gezien en die zei ook dat er LED waren maar dat zal dan wel de de topversie geweest zijn....

Als mijn info niet zou kloppen dan zouden er mensen de verkeerde job hebben bij D'Ieteren.

Comment

Info door D'Ieteren.

Ivm de leds. Ze zijn niet standaard, of ze bestelbaar zijn dat weet ik niet. Mijn bazin heeft hem ook al gezien en die zei ook dat er LED waren maar dat zal dan wel de de topversie geweest zijn....

Als mijn info niet zou kloppen dan zouden er mensen de verkeerde job hebben bij D'Ieteren.
                          Maar dit is hetzelfde bij de A5. De LED's zijn op een 3.0l TDi (en nog een aantal) standaard. Maar op de toekomstige A5 2.0l TDi zullen die LED's als optie verkrijgbaar zijn, dus zal dit waarschijnlijk ook wel bij de A4 zo zijn.

Comment

• Ik hoop dat de LED's beschikbaar gaan zijn, als je aan A5 ermee ziet afkomen...
                            De officiële foto's van de sedan zouden deze maand toch stilletjes aan moeten verschijnen, aangezien hij in sepember op de IAA zou staan
                            Ik ben zo benieuwd

Comment

• Ben ook enorm benieuwd naar het resultaat, want het wordt waarschijnlijk onze tweede wagen bij ons thuis. Maar dan in een iets sportievere uitvoering, zoals S-Line, LED's,.. Kan echt niet wachten

Comment

Info door D'Ieteren.

Je zou versteld staan.....
                                Maar ivm die LED's, vermoedelijk in optie dan en standaard op topversies want dealer weet dat dit een prioriteit voor mij is op de bestelling en stelde mij hierin gerust. (bestel een 2 Liter)

We willen "echt" nieuws heet van de naald en dat zijn natuurlijk DE foto's ;-)
                                Sintruin till I die

Comment

• Best hier plaatsen zeker?

Audi is vandaag gestopt met de verkoop van de A4 berline.
                                  Omdat er dit jaar onverwacht veel vraag was, zit de fabriek door zijn voorraad heen.
                                  Het is nu wachten op het nieuwe model, dat in september onthuld wordt.
                                  De huidige Avant gaat wel nog enkele maanden door.

Nog tot gisteren (donderdag 09.08.2007) konden bestellingen geplaatst worden voor een A4 sedan.
                                  Wie nu nog eentje wil, moet vrede nemen met een showroommodel of wachten op de gloednieuwe A4.
                                  Foto's van Audi's nieuwe middenklasser mogen we verwachten op 29 augustus.
                                  Audi onthult de nieuwe A4 in Frankfurt en start eind september met de voorverkoop.

AutoScoops

Comment

• Au, da's pijnlijk als je nog een RS4 wou...

Wat 'n stomme zet, serieus. Wél goed voor zij die nu al 'n RS4 berline hebben. Het wordt een "force majeure limited edition", zo.

Comment

• 29 augustus
                                      Nog 18 dagen
                                      Ik kan niet wachten

Comment

• euhm rs4 berline was toch al een tijd gestopt?
                                        enkel nog rs4 avant en cabrio te bestellen
                                        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                          euhm rs4 berline was toch al een tijd gestopt?
                                          enkel nog rs4 avant en cabrio te bestellen
                                          edit: nvm niet gezien dat het over rs4 berline ging

Comment

Working...
                                          X