Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
    Zal vanavond eens proberen om een deftige versie te maken met shadowlook. Deze versie heb ik even snel op 5 minuten gemaakt Van ver ziet het er eigenlijk nog best goed uit (niet in detail kijken dus).

Zou hem alleszins zowiezo nemen in zwart met verdonkerde ruiten

en? lukt het je ?
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      en? lukt het je ?
      Ik hou me er wel even mee bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ik hou me er wel even mee bezig
        thnxs, ben benieuwd
        Sintruin till I die

Comment

thnxs, ben benieuwd
          Ik heb een nieuwe basispic genomen en ben helemaal bezig met men eigen avant maar die geraakt vandaag niet meer af.Maar ik heb de shop van Melle Veltman dan nog maar even bewerkt:zwart gemaakt, zwart kader grill, zwarte raamomlijsting en de dakrails heb ik alu gehouden omdat ik dacht dat je dat liever had
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik heb een nieuwe basispic genomen en ben helemaal bezig met men eigen avant maar die geraakt vandaag niet meer af.Maar ik heb de shop van Melle Veltman dan nog maar even bewerkt:zwart gemaakt, zwart kader grill, zwarte raamomlijsting en de dakrails heb ik alu gehouden omdat ik dacht dat je dat liever had
            Een Avant vind ik altijd mooier met geblindeerde ruiten, maar anders vind ik hem echt mooi geslaagd! De enigste fout die ik zie is onderaan de grille, daar is nog beetje blauw te bespeuren . Maar ik zou het mezelf eens willen zien doen .

Comment

Ben benieuwd naar uw ontwerp ;-)

Deze foto is alvast de moeite, shadowlook as it is it's my cup of tea

Die voorgrille is dat van een standaard of S Line (exterieurpakket) ?
              Sintruin till I die

Comment

• no offence, maar ik vind dit geen zwarte, maar een antracietgrijze met een matte schijn

heb zelf nog geen tijd gehad om mijn nieuwe versie te maken, maar soit, vandaag dus ook niet, misschien zondag.

Comment

• Foto met shadowlook klaar ?

Mijn madam is voorlopig nog niet te vinden voor die shadowlook (hehe)
                  Dus hopelijk valt uw shopje mee ;-)

edit: in de config van de A5 staat dat er bij het nemen van GSM voorbereidingen een dakantenne is
                  zou dit dan niet zijn als men de DVD optie neemt?
                  Last edited by E90N; 02/09/2007, 19:23.
                  Sintruin till I die

Comment

Foto met shadowlook klaar ?

Mijn madam is voorlopig nog niet te vinden voor die shadowlook (hehe)
                    Dus hopelijk valt uw shopje mee ;-)
                    Een paar posts geleden heeft Stradge toch eentje gemaakt? Link: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=204 (In de attachment)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Een paar posts geleden heeft Stradge toch eentje gemaakt? Link: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=204 (In de attachment)
                      Dat was maar een "vluggertje" he, hij ging me zijn impressie nog eens laten zien
                      Sintruin till I die

Comment

Dat was maar een "vluggertje" he, hij ging me zijn impressie nog eens laten zien
                        Aah ok. Sorry

Comment

• Sorry shopje is verloren gegaan
                          Ik ga proberen er een nieuwe te maken

Comment

• Denk dat deze veel mooier gaat worden dan de B8 sedan. Ik ben er nog steeds niet over uit of shadowlook nu mooier is of niet
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• stradge?
                              Sintruin till I die

Comment

• Neem gewoon die shadowlook. Veeeele stijlvoller.

Comment

• Stradge Design ;-)

Zelfde vraag als in ander topic, iemand zin om de 2 kanshebbers in 19 duim te shoppen ?
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Sintruin till I die

Comment

• Sorry, internet was enkele dagen kapot
                                    Mijn interpretatie zit er nog niet meteen aan te komen wegens ff te druk, maar ik doe men best
                                    Die 19" kan ik tussendoor wel nog doen, kun je me misschien het merk en model van beide velgen geven?
                                    Thanks!

Comment

Sorry, internet was enkele dagen kapot
                                      Echt? Niets van gemerkt

Comment

• NEW PICS

Het wordt een mini A6 Avant...
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                                          Het wordt een mini A6 Avant...
                                          Komt goed

Comment

Working...
                                          X