Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zal vanavond eens proberen om een deftige versie te maken met shadowlook. Deze versie heb ik even snel op 5 minuten gemaakt Van ver ziet het er eigenlijk nog best goed uit (niet in detail kijken dus).
Zou hem alleszins zowiezo nemen in zwart met verdonkerde ruiten
Ik heb een nieuwe basispic genomen en ben helemaal bezig met men eigen avant maar die geraakt vandaag niet meer af.Maar ik heb de shop van Melle Veltman dan nog maar even bewerkt:zwart gemaakt, zwart kader grill, zwarte raamomlijsting en de dakrails heb ik alu gehouden omdat ik dacht dat je dat liever had
Ik heb een nieuwe basispic genomen en ben helemaal bezig met men eigen avant maar die geraakt vandaag niet meer af.Maar ik heb de shop van Melle Veltman dan nog maar even bewerkt:zwart gemaakt, zwart kader grill, zwarte raamomlijsting en de dakrails heb ik alu gehouden omdat ik dacht dat je dat liever had
Een Avant vind ik altijd mooier met geblindeerde ruiten, maar anders vind ik hem echt mooi geslaagd! De enigste fout die ik zie is onderaan de grille, daar is nog beetje blauw te bespeuren . Maar ik zou het mezelf eens willen zien doen .
Ben benieuwd naar uw ontwerp ;-)
Deze foto is alvast de moeite, shadowlook as it is it's my cup of tea
Die voorgrille is dat van een standaard of S Line (exterieurpakket) ?
Sorry, internet was enkele dagen kapot
Mijn interpretatie zit er nog niet meteen aan te komen wegens ff te druk, maar ik doe men best
Die 19" kan ik tussendoor wel nog doen, kun je me misschien het merk en model van beide velgen geven?
Thanks!
Comment