Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze wordt overdreven knap..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
      Het wordt een mini A6 Avant...

Ziet er al zeer goed uit !
      Kan niet wachten om hem IRL te zien !
      Sintruin till I die

Comment

• OK mss spin off van de A6-break but who cares!

Tzal een prachtige avant worden! ( MB en BMW zullen het moeilijk krijgen door deze denk ik )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
          Het wordt een mini A6 Avant...
          De proporties op de 2 geposte foto's lijken me niet echt te kloppen!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Nu de A3 de deur uit is kan ik rustig kijken welke de volgende wordt maar deze staat bij mij op 1 (voorlopig)
            Sintruin till I die

Comment

• Audi A4 Avant komt zomer 2008

Na de nieuwe Audi A4 Sedan staat ook de A4 Avant binnenkort op de planning. De nieuwe A4 Avant zal zijn debuut beleven op de Autosalon van Geneve en staat in de zomer van 2008 bij de dealers. Motorisch en technisch zijn de Sedan en Avant nagenoeg identiek.

De nieuwe A4 werd onlangs voor het eerst voorgesteld. Het model deelt veel van zijn design met de A5 en met de vorige generatie van de A4. Bij de nieuwe A4 Avant zal de zijlijn veel gelijkenissen vertonen met de A6 Avant. En datzelfde geldt voor de achterzijde van het model. Qua bagageruimte zal de A4 Avant ongeveer 500 liter moeten kunnen meenemen. Aangezien de Sedan in binnenruimte gegroeid is zal dat ook voor de A4 Avant het geval zijn. Vooral de achterpassagiers profiteren van meer ruimte.

Onder de motorkap zullen dezelfde motoren komen te liggen als in de Sedan. Dat betekent dat er de keuze is uit twee benzinemotor en drie diesels. Het benzinegamma bestaat uit de 1.8 TFSI met 160 pk en de 3.2 V6 FSI met 265 pk. Op dieselgebied zien we de 2.0 TDI met 143 pk, de 2.7 V6 TDI met 190 pk en de 3.0 TDI met 240 pk. Op de 3.2 V6 FSI en de 3.0 V6 TDI zal Quattro-vierwielaandrijving standaard zijn. [www.autowereld.com]
              Sintruin till I die

Comment

• nog zo lang wachten
                Bestellen wsl ook nieuwe avant. Maar eerst nog eens horen bij de garage.

Comment

• wanneer is het Autosalon van Geneve ??
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ergens in 't voorjaar, altijd. Midden maart, ofzo? Ik ga alvast, en hopelijk ben ik deze keer dan niet, zoals de twee vorige jaren (2006 en 2007) geveld door de griep.

Comment

• overnacht je daar dan ook ? lijkt me toch kostelijk te zijn dan enkel voor een autosalon

Comment

• Neen, valt zeer goed mee. Ik dacht dat we voor iets van een 70 EUR per kamer (i.e. 35 EUR p.p.) slapen, in 'n zéér deftig hotel, knal in 't centrum.

Comment

• valt idd zeer goed mee. heb je daar een adres van? mss dat ik met vrouw en kind er naartoe ga om er ff tussenuit te zijn.
                          waar bestel je die kaarten voor het salon zelf en hoeveel kosten die ongeveer?

Comment

• Euhm, zo van buiten weet ik dit : "Hotel Suisse", en 't ligt aan een station(splein). 't Zit wel in m'n GPS maar m'n auto staat in de garage.

Effe zoeken.

Edith zegt dat ik eigenlijk gewoon meteen had moeten gokken. http://www.hotel-suisse.ch/

Comment

• Prijzen nieuwe A4

Ik heb ergens de prijzen gezien van de nieuwe a4. Voor de A4 2.0 143PK sedan betaal je 39995 EUR. Die zijn wel aan de serieus hoge kant als je het mij vraagt. Klopt dit wel? Weet iemand meer van de prijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vroomtuig Bekijk Berichten
                                Ik heb ergens de prijzen gezien van de nieuwe a4. Voor de A4 2.0 143PK sedan betaal je 39995 EUR. Die zijn wel aan de serieus hoge kant als je het mij vraagt. Klopt dit wel? Weet iemand meer van de prijzen?
                                Dit zijn waarschijnlijk de Nederlandse prijzen. In Duitsland betaal je voor een 2.0l TDi (143 pk) "slechts" € 30.400.

Comment

• Ik hoop het. Het mag in België nog goedkoper, want anders gaan er veel overstappen naar andere merken denk ik. Want je bent toch nog opties aan het bijkopen.

Comment

• Een Mercedes C-klasse 200 CDI kost toch ook € 30.613? (Ben ik wel even moeten gaan opzoeken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vroomtuig Bekijk Berichten
                                      Ik hoop het. Het mag in België nog goedkoper, want anders gaan er veel overstappen naar andere merken denk ik. Want je bent toch nog opties aan het bijkopen.
                                      Zoveel duurder als het vorige model gaat ie toch niet worden?

Tuurlijk was de vorige met zijn 1.9TDI goedkoper als deze met zijn 2.0TDI.. maar als je ze alle twee met dezelfde motoren vergelijkt dan zit er niet zoveel verschil op dacht ik?

Toch zou ik het een goede zet vinden dat ze die 1.6TDI een vitaminekuurtje geven (+-125pk) en 'm dan in de A4 gooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        Dit zijn waarschijnlijk de Nederlandse prijzen. In Duitsland betaal je voor een 2.0l TDi (143 pk) "slechts" € 30.400.
                                        Afwachten naar de prijzen in België van de Sedan en daar moet je ongeveer €1500 bijtellen voor de Avant, de meeste opties blijven hetzelfde.
                                        Sintruin till I die

Comment

Working...
                                        X