Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op sommige foto's, lijkt hij de proporties van een zeer hoge wagen te hebben. Alsof het een camion is. Zal wel aan de sterk gebogen motorkap en de laag geplaatste koplampen liggen, denk ik.
maar die foto klopt dan ook langs geen kanten, die achterlichten hebben het triestige van de seat altea XL, ik denk niet dat ze bij audi een wagen gaan uitbrengen die droevig 'kijkt'
Op basis van de Sedan en bijhorende prijzen heb ik ongeveer al een idee van configuratie:
2.0 Tdi 143pk Multitronic
S-Line uitvoering
Phantoomzwart
Leder Milano (amaretto kleur)
Electrisch Inklapbare spiegels
Xenon
GPS Plus met DVD MMI
Bang& Olufsen Soundsysteem
licht-en regensensor
Alu omlijsting en dakrails
Multifunctioneel sportstuur
Isofix systeem
Servostuur
cruisecontrol
19" velgen neem ik zelf mee en laat winterbanden op originele 17ers zetten
Je kan dat doen, maar sommigen vinden dat niet nodig.. Het is gewoon nog een extra zone voor de achterste passagiers, dus het is niet noodzakelijk dat je die drie zones moet nemen.
Je kan dat doen, maar sommigen vinden dat niet nodig.. Het is gewoon nog een extra zone voor de achterste passagiers, dus het is niet noodzakelijk dat je die drie zones moet nemen.
Ikzelf vind het ook redelijk overbodig.. In een A8 kan dit wel interessant zijn, de wagen is ook zoveel groter (staat er zelfs standaard op volgens mij).
Stradge:
Is het ook mogelijk de 19" Y velgen van de A5 erop te shoppen ?
E90N, sorry voor het lange wachten he
Ik heb het de laatste tijd redelijk druk maar ik probeer het morgen te doen
Kun je me anders even een pm sturen met wat je juist wilt?
Het onderstel zal hetzelfde zijn dan de Sedan neem ik aan dus passen de S5 velgen er waarschijnlijk ook op.
Dus zijn er 2 opties voor mij:
- BBS CH of S5 velgen (beiden 19")
Beiden ongeveer zelfde prijsklasse maar voordeel bij de CH is dat ik de 17ers hou voor de winter en bij de
S5 velgen zal ik ze inruilen omdat de aanschafprijs rond de €3500 ligt
Comment