Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant '08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OK
    Sorry voor het lange wachten Egon
    Uw configuratie komt nog
    Last edited by stradge; 19/09/2007, 22:42.

Comment

• Effe een luie paint-job van mij. Volgens mij gaat het dit worden:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Effe een luie paint-job van mij. Volgens mij gaat het dit worden:

zeker de plezantste thuis ;-)

Buiten deze spyshot is er niet veel te bezien op het net

Morgen ga ik naar Frankfurt en kan ik de Sedan al IRL zien, de Avant gaat er alleen maar op verbeteren :-D
        Sintruin till I die

Comment

• Op sommige foto's, lijkt hij de proporties van een zeer hoge wagen te hebben. Alsof het een camion is. Zal wel aan de sterk gebogen motorkap en de laag geplaatste koplampen liggen, denk ik.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Effe een luie paint-job van mij. Volgens mij gaat het dit worden:

Wow, lijkt op het eerste zicht wel heel hard op de A6.

De nieuwe A4 sedan is vooruitgang, maar dit vind ik eigelijk achteruitgang.

Comment

• maar die foto klopt dan ook langs geen kanten, die achterlichten hebben het triestige van de seat altea XL, ik denk niet dat ze bij audi een wagen gaan uitbrengen die droevig 'kijkt'
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Op basis van de Sedan en bijhorende prijzen heb ik ongeveer al een idee van configuratie:
                2.0 Tdi 143pk Multitronic
                S-Line uitvoering
                Phantoomzwart
                Leder Milano (amaretto kleur)
                Electrisch Inklapbare spiegels
                Xenon
                GPS Plus met DVD MMI
                Bang& Olufsen Soundsysteem
                licht-en regensensor
                Alu omlijsting en dakrails
                Multifunctioneel sportstuur
                Isofix systeem
                Servostuur
                cruisecontrol
                19" velgen neem ik zelf mee en laat winterbanden op originele 17ers zetten

Ivm de airco: moet je nog een 3 zonige bijnemen?
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Ivm de airco: moet je nog een 3 zonige bijnemen?
                  Je kan dat doen, maar sommigen vinden dat niet nodig.. Het is gewoon nog een extra zone voor de achterste passagiers, dus het is niet noodzakelijk dat je die drie zones moet nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Je kan dat doen, maar sommigen vinden dat niet nodig.. Het is gewoon nog een extra zone voor de achterste passagiers, dus het is niet noodzakelijk dat je die drie zones moet nemen.
                    okido, valt dus af
                    Sintruin till I die

Comment

okido, valt dus af
                      Ikzelf vind het ook redelijk overbodig.. In een A8 kan dit wel interessant zijn, de wagen is ook zoveel groter (staat er zelfs standaard op volgens mij).

Comment

• Stradge:
                        Is het ook mogelijk de 19" Y velgen van de A5 erop te shoppen ?
                        Sintruin till I die

Comment

Stradge:
                          Is het ook mogelijk de 19" Y velgen van de A5 erop te shoppen ?
                          E90N, sorry voor het lange wachten he
                          Ik heb het de laatste tijd redelijk druk maar ik probeer het morgen te doen
                          Kun je me anders even een pm sturen met wat je juist wilt?

Comment

• Bron: http://www.motorauthority.com/cars/a...di-a4-avant-2/

Comment

• Wat een ongeloofelijk slechte shop, hier klopt niets van en die dakrails zijn om te lachen

Comment

• LOL die shop is precies op basis van een BMW 3 reeks touring

Comment

• Mja, daklijn een beetje naar beneden naar achteren toe, en klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Wat een ongeloofelijk slechte shop, hier klopt niets van en die dakrails zijn om te lachen

Velen voelen zich geroepen om te "shoppen" maar weinigen slagen erin om iets deftigs af te leveren.
                                    En daar ben jij natuurlijk "niet" bij he Senne ;-)
                                    Sintruin till I die

Comment

• Het onderstel zal hetzelfde zijn dan de Sedan neem ik aan dus passen de S5 velgen er waarschijnlijk ook op.
                                      Dus zijn er 2 opties voor mij:
                                      - BBS CH of S5 velgen (beiden 19")

Beiden ongeveer zelfde prijsklasse maar voordeel bij de CH is dat ik de 17ers hou voor de winter en bij de
                                      S5 velgen zal ik ze inruilen omdat de aanschafprijs rond de €3500 ligt
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Wat een ongeloofelijk slechte shop, hier klopt niets van en die dakrails zijn om te lachen
                                        Echt hè, de achterruit is ook niet steil genoeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Wow, lijkt op het eerste zicht wel heel hard op de A6.

De nieuwe A4 sedan is vooruitgang, maar dit vind ik eigelijk achteruitgang.
                                          't Is lik dat ie in twee gaat breken...

Comment

Working...
                                          X